AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.063

BMW E91 på Malmö bildepå

sw
38
sweboll
325iA M-Sport Touring -09
Hej !

Någon som har koll på den svarta E91 som står på Malmöbildepå?
Regnummer: CSP 683

Länk:Länk

Dvs om importen är ärlig och bilen inte är skruvad?

M v h
Sweboll
Spring så fort du kan därifrån!!!!!
sw
38
sweboll
hmm.
Ja. Håller med om att det är en lite firma, lite källarstukosv. Men de har funnits ett antal år ändå. Hittar inget konkret negativt heller på nätet...
Servicebok verkar ok. Har iofs inte kollat chassinummer mot de tyska stämplarna. Men eftersom du säger "spring" så låter det nog som om det är en god ide...
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Jag har svårt att hitta en faceliftat E91 med sportstolar i skinn, xenon samt nya navin till de pengarna i Tyskland + deras vinst med det miltalet.. :(
sw
38
sweboll
nja. Kanske.... Men jag tycker egentligen utgångspriset är vettigt med tanke på att det är en import.
Enligt bilpriser bör den ligga på köppris om 220 ksek. Svensksåld motsvarande bör ligga ca 20 ksek högre.
Men som alltid gäller det att kolla upp och inte vara för het på gröten. Skall göra det innan det blir köp i så fall...
Håller med, jag hade undvikit den! Är det för bra för att vara sant är det oftast det.
Da
94
Daniel_k3
BMW 325d Touring M-sport -07
men vadå? är dedär verkligen för bra för att vara sant? 235.000 för den är väl ett rätt vettigt pris? e ju inget M eller panorama, eller drag

eller ska han springa bara för det är en import? just d, glömde att bmw bygger specialbilar med extra bra kvalitet och finish för svenska marknaden!

eeh, åk å titta ordentligt, e de bra e de ju bara att köpa och vara nöjd :)
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Om bilar med den mätarställningen kostar lika mycket i Tyskland kan du ju fråga dig hur de får lönsamhet i importen.

-------
//Lövet
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Så, då visar var det dags igen: Länk

-------
//Lövet
Lönsamhet får dom genom att skruva mätare eller fuska med skatten eller båda delarna.
sw
38
sweboll
Jepp, den är skruvad. Startade en ny tråd med info där.
vad sa jag om att springa där ifrån??????????
Annonsen borttagen.
Da
94
Daniel_k3
BMW 325d Touring M-sport -07
va kanske en bra idé att sprina ändå ja.... my bad... men bra att man kollar upp så utförligt ändå, jag hade nog kunnat falla för den... en anmälan mot malmö bildepå vore på sin plats!
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Bilen är privatägd och förmodligen inlämnad för försäljning så man kanske inte ska klandra Malmö bildepå i första hand. Det är importören som är skurken.

///MVH Yngve "Hasso" Carlsson
Länk
st
8
stefan.t
525d -2008
alla bilhandlare säger att det Inte är dom som gjort något. jag var med om samma sak på ultimate Cars i Norrköping. se upp för den 330xd fordonsår 07 men årsmodell 08. den har regnummer wze097
den har gått över 24000 mil.

diesel is the shit!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.