|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag håller på att montera drag på min 530 IM 01med PDC. Det jag undrar är vart man skall ta upp hålet för elkabeln? Beskrivningen är mycket otydlig på denna punkten (jaeger).Är det någon som har ngra tips eller tom bilder? // Anders | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har för mig det finns i originalinstruktionen förutbestämd punkt där kabeln ska ut. Dvs långt ned till höger bak i princip borras ett hål in till batteribaljan ser det ut som. Jjag borrade ut den ungefär där den ska sitta på draget. Finns ju en runda inpressningar som jag tyckte var lämpliga att borra i och sätta genomföringen i. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej! Det hålet som kabeln kommer igenom orginal är placerat där du säger, men där kommer mina kablar till PDC. Menar du att du har borrat i reservhjuls baljan? // Anders |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Typ ja. du ser här det runda inpressningarna i plåten som lämpade sig bra. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej! Har inte dessa på min bil (sedan), men jag förstår villketområde som är lämpligt. // Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.