|
|
|
|---|---|
|
Hej om man har vanliga speglar ej infällbara och ej avbländbara kan man eftermontera detta är kablarna fördragna räcker det att byta speglar och byta kontrollen på förarsidan eller måste detta programeras eller modifieras bmw e39 2002 m-packet- Tacksam för svar Fonzi | |
| Jag monterade nyligen elinfällbara m5 speglar på min 528T. Bytade först bara kontrollen på förarsidan men då fälldes bara spegeln på förarsidan in. Visade sig att man även behövde byta modulen som sitter i passagerardörren till en från en bil med infällbara speglar. Efter detta fungerar det utmärkt att fälla in båda speglarna. För att få den automatiskt avbländbara funktionen att fungera behöver du innerspegel med denna funktionen då ytterspeglarna använder sig av sensorerna i innerspegeln. Dessa kablar är heller inte fördragna så jag skippade den funktionen trots att jag har auto avbländbar innerspegel. | |
|
OK tack för svaret men är det någon som vet vilka kabkar man ska koppla in sig på i så fall det är kanonbra om man kan få dom att blända av det är jobbigt med bländande strålkastare i backspeglarna. Mvh Fonzi |
|
| Om du har innerspegel med auto avbländningsfunktion så skall de kopplas in uppe vid innerspegeln. Två sladdar från varje ytterspegel. | |
|
Hej Drar man nya kablar från backspegeln i bilen och till backspeglarn borde finnas att köpa på bmw ? MVH Fonzi |
|
| Förmodligen. Jag har inte forskat vidare i det då jag struntade i avbländningsfunktionen. Men får du reda på mer hos bmw får du gärna skriva här :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.