|
|
|
|---|---|
|
Vart kan man lämna in fälgar som är kantstötta för rep och vad brukar det kosta? Vi pratar inga större skador utan 4 fälgar med några märken på varje fälg. Hur bär dom sig åt rent praktiskt? | |
| Länk eller Länk . Kort sagt så "svetsar" de i material, svarvar sedan o ytbehandlar/lackerar så det blir som original. Kostnad ca 9" hos Intera iaf (Jag gav ca 9" för helrenovering av mina 2 delade 17", då inklusive "dubbellackering" samt demo av däck, från början var det närmare 11"...) | |
|
Fälgfixarna har BMW's originalfärg när de pulverlackar iaf vet jag. Du har powerpost btw "sneable". |
|
|
9k är väl för 4 st fälgar? BMW CS #07491 |
|
| Det är för 4 fälgar! Fick själv en offert från Intera på helrenovering av originalfälgarna till min M5. Samma prisbild som Dawwe nämner. | |
| Kan rekomendera www.falgoplatdoktorn.se | |
|
Kolla med Smartrepair i Hammarby också. |
|
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Om det bara är några småskav är det väl ingen ide att svetsa då räcker det med kemisk metall/spackel. Gjorde i ordning mina gamla 19" som såg ut som 7svåra år, 2000kr och dom vart bättre än nya. Med vänlig hälsning, Jakob |
|
2000:- för 4 st hos smart repair hammarby? BMW CS #07491 |
|
|
Jag lämnade till Riktman i Kumla 2003/2004 gick på 3500kr för 4st kantstötta 18" M-Parallell. Är i superskick än idag Länk Mvh Stephan |
|
| Gör de sj..... Gjorde ordning min gammal på en Subaru, slipa, blästra å lacka blev som nys | |
deamon |
I Gbg tar de 3500 lagning och lackering 4 hjul |
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Nej! Hos lokal lackverkstad. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.