AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
2.909

Vilken färg på nya 1-serien?

Hej, är ny på forumet och tänkte kolla vilken färg ni tycker är snyggast på nya 1-serien? Har kollat på Sport-line med Stjärneker 379 17" fälgarna. När inne på både safirsvart och mineral grå, sistnämnda matchar väldigt bra men 379 fälgarna men..

Vad tycker ni?
Varför är det så viktigt för dig att veta vad vi tycker? Det är du som ska vara nöjd med bilen och inte vi.
Visa användare
1.589
bag
BMW CS #08225

E36 316i Compact -99
E34 520i Touring -94
E46 320iM STCC Edition Sedan -04
har sett den i mörkgrå, silver, vit och röd live änsålänge.

tyckte den passade bäst i antingen mörkgrå eller röd. bakifrån är den apful oavsett.

BMW - Allt annat orsakar illamående.
Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Av de du nämner röstar jag på mineralgrå.
Chris! Klart grabben får fråga ;------)

Poyle - Färgerna är snygga, har du kollat in v-eker 412 17" oxå?, riktigt snygga med safirsvart och mineralgrå ;)
Chris: Det är det inte men det är klart att man lyssnar lite på vad andra säger och eftersom jag har lite svår att bestämma mig hade jag tänkt kolla vad andra tyckte.

V-eker 412 17" är väll bara till urban-line och sen känns vita fälgar lite jobbigt att hålla rent;)
Jo
178
Johisco
BMW M6 -09
Porsche Boxster S 2009
Klart man får fråga om tips! Särskilt när man såklart inte sett den live i alla färger.

Innan någon slår till; - vit! Oavsett om man gillar vit eller inte så blir den skitsnygg vitlackad med sport-line(svartlackade yttre detaljer) och svart högglans shadowline.
Jo
178
Johisco
BMW M6 -09
Porsche Boxster S 2009
Obs, ett måste är dessa fälgar till i så fall. Passar sjukt bra till de svarta detaljerna på bilen.

Länk
vet ej vad färgen heter och den kanske bar ingår i urban line men den mörkblåa färgen är riktigt snygg i verkligheten
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Vit eller svart tycker jag passar bäst på 1an

//Stefan

Mina bilar:Länk
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Med dina val: Djuphavsblå med svarta kåpor.
Poyle - hahah vita!? oj, kanske inte helt optimalt ändå... :P då är de som johisco länkar till riktigt niiice :D
margj811- menade att jag inte ska ha de vita;) har redan bestämt mig för 379, de som johisco länkade. Börjar lura mer mot svart;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.