|
|
|
|---|---|
|
För dig som medlem i BMW CS, välkommen till den årliga bilvårdskvällen hos Stockholms Bilvård J. Sandell AB, Valhallavägen 156. Vi kör igång vid 18:00 och håller på tills ni ledsnar på oss. Vi går genom lite av vad vi gör här om dagarna och kvällen kommer handla om stenskottsfoliering med transparent folie, foliering i färg och effektfolie för inklädnad av delar på bil samt lite om polering och lackskyddsbehandlingar Tävling med radiostyrd bil + frågesport kommer som vanligt hållas och vinnaren får fina bilvårdsprodukter! Vi kommer även köra ett erbjudande endast under denna kväll. Bokar du en helrekonditionering, DITEC lackkonservering (Första behandling) eller polering med 1-års lackskydd lämnar vi 30% rabatt samt gratis GLASTEC fönsterbehandling (750:-). Rabatten lämnas mot att vi får göra behandlingen i januari eller februari, självklart kommer vi och hämtar/lämnar din bil om så önskas mot självkostnadspriset 500:- tur/retur i StorStockholmsområdet. Det bjuds på dricka och gigantiska smörgåsar med köttbullar alternativt skagenröra. Vänligen notera att antalet deltagare på putsträffen är begränsat. Först till kvarn... Obligatorisk anmälan med namn och medlemsnummer till epostadressen: stockholm (at) bmwcs (punkt) com *Med vänliga hälsningar* *Jörgen Sandell* ** *Stockholms Bilvård J.Sandell AB* *www.j-sandell.se* <Länk * * *Vi DITECbehandlar flest bilar i Stockholm!* För Er som inte är medlem kan Ni teckna medlemskap på plats. | |
|
17 hungriga och informationssugna själar anmälda hittils, än är det inte för sent att anmäla sin närvaro. Vi startar evenemanget kl 18.30 med tanke på arbetstider, köer och parkeringsplatser. En rekommendation är att parkera i garaget till Fältöversten och sedan förflytta sig till fots ett kvarter till Jörgen Sandells lokaler. Välkomna! Styrelsen för Stockholmssektionen |
|
|
Ett utmärkt arangemang som jag självklart skulle åkt på om jag inte hade befunnit mig på västkusten... Brukar vara mycket trevligt/lyckat. Mvh Stephan |
|
|
Det va en trevlig träff hos Jörgen igår. Många bra tips och råd. / Christina |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.