|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Nu är jag på G igen vad tror ni om denna M5:a Länk |
|
|
masken, har du tänkt köra din M5 året runt ist för din 530 ? |
|
| min gamla:) | |
|
Absolut inte Garaget har just blivit isolerat, kaklat på golvet, så nu saknas bara bilen där så jag har nåt att göra på kvällarna ;) |
|
|
530 står också i garage vintertid. Carlsson 86 vad kan du berätta om din gamla bil då? |
|
|
Är det nån som har koll på denna då?? Länk |
|
|
Lite högt pris för en 99a med dom milen kanske. Ser inte så snyggt ut med dom där hemlackade interiörlisterna. Dessutom glömt växelspak och handbromshandtag. Ser ut som ett senare mätarhus också? Kanske börja med att försöka få reg nummer iaf. |
|
|
Denna är kanske mer intressant i liknande år/milsklass: Länk |
|
|
Tack Impnaz Låter ju riktigt seriöst, men jag är nog sugen på en med helskinn och angeleyes orginal. Håll gärna öron och ögon öppna om du hör nått. har fått ett till hugg från en autopower medlem också som ska kollas upp. Ska nog åka och kolla på denna också Länk att ha som året runt bil, va tror du om denna ? |
|
|
Ok. Den där halvskinn/alcantara klädseln är annars väldigt skönt faktiskt. Dock inte så skön att titta på. Har inte så stor koll på 530d över huvud taget tyvärr, men starta en tråd om den i "försäkring och värdering" så får du säkert lite input. |
|
|
Hej, undrar vad denna option heter och hur vanlig den är på Bmw E39? Kolla på bilden som visar baksätet - Den verkar ha ett öppningsbart armstöd med en del knappar i, misstänker en av dem är till för att styra el gardinen i bakrutan med, men vad är de andra knapparna till för? En cd växlare? Vidare sitter en sak på kardantunneln, vad är det för ngt? Och blir denna M5a då endast 4 sitsig? :P Länk |
|
|
margj811: Jag har liknande option på min 750 (se bild i min profil) och på den heter det: 446 HIGH END REAR COMPARTMENT Ut över färddator och styrning av stereo/cd-växlare (själva växlaren sitter i bagaget) kan man som du skriver styra solskyddet i bakrutan och i min finns även en extra telefon i detta utrymme och kontroller för att styra passagerarsäten framför - vilket saknas på e39:an du länkar till - kanske inte fanns att välja?? Klumpen på kardantunnelt vet jag inget om - men troligen en del av high end paketet (kanske stor askkopp, kanske med värme i baksäte, AC??). Det går bra att fälla upp mittarmstödet och sitta på mittenplatsen, men det lär inte vara bekvämt med "klumpen" - så i praktiken är bilen 4 sitsig. It's better to burn out - than to fade away. |
|
|
Wow! Det är ju riktigt häftigt, känns ju spontant inte direkt som att alla e39or har denna utrustning så det är ju riktigt unikt hehe :P Kul att din bil har all den utrustningen den har, den är riktigt fin och välbevarad, kul! |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Lite dyr bara men annars OK. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Klumpen är inte ett stort askfat det är en kyl :-) Länk Länk |
|
|
Både S445A HIGH-END REAR COMPARTMENT CENTRE CONSOLE Mellersta konsol mot baksäte och P446A HIGH END REAR COMPARTMENT Utrustning bak i kupén är extremt ovanliga tillval för E39 Sedan. Av 1053st 540i/6 M62 TÜ har 7st P446 och 17st S445, lättast är det nog att hitta utrustningen i bepansrade 540iA Protection, Kriminalvårdens fd Säpos privatimporterade 01a har båda tillvalen exempelvis Här är en 99a Länk 127tkr är billigt för att åka skottsäkert!! P446 innehåller; Paket: Fondorientierte Ausstattunginkl. Fondorientierte MittelkonsoleSonnenschutzrollo für HeckscheibeFernbedienung für RadiofunktionenSonnenschutzrollo hinten und Bordcomputer in Mittelarmlehne hinten kostade €1943 i jan-2001 fanns inte kvar i jan-2003. S445 som ingår i P446 innehåler; Paket: Fondorientierte Mittelkonsoleinkl. Gebläse für FondsitzKühlbox und Getränkehalter och gick på €741 i jan-2001. Yngsta bilen med utrustningen bland de 1053st är från april-2001. HD91 kan svara hur många M5 E39 som har P446/S445. Mvh Stephan |
|
|
Stephan: Coolt med riktig skottsäker bil! Inte för att jag behöver en sådan, men det vore ändå häftigt att möta armageddon glidandes i sin BMW :) Väldigt lyxit med kylskåp i baksätet och stereokontroll, men nyttan är nog begränsad för de flesta av oss - vi vill ju helst köra själva! Dock alltid kul med sällsynta options. It's better to burn out - than to fade away. |
|
|
Någon som har varit kollat på denna? Länk |
|
| Vad man boende i Malmö hade jag nog inte tvekat på att köpa bepansrad :) | |
|
Den som masken71 länkar till är följande bil "ROB808". Länk Mvh Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.