AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.938

hjälp! bmw mot baklucka?!

har en 323i -96:a.. Har fått problem i cylinder 4, inget komp i den.. annars e bilen fel fri från rost o annat.. Har en som vill byta en saab baklucka mot min bmw.. eller ska ja begära mera?
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
En komplös gammal e36 har väl inget större värde. Är Saaben i ok skick borde det vara en okej affär för dig.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Är bakluckan fin?? :)
jorå bakluckan e fin o han ska lacka den oxå i samma färg.. plus att han ska fixa min back på saaben.. plus 17 tum fälgar o däck orginal.. så de går jämt ut?
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Haha, jaha. Var det bara bagageluckan :D Trodde bakluckan var någon "jag pallar inte uttrycka mig-slang" för kombi :)
precis bara bakluckan, o backen som e knasig.. är de ett skit byte?
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Är väl bättre med en fungerande än två defekta? :)
Visa användare
3.753
Sani
+1
+1?
Visa användare
3.753
Sani
...betyder att jag håller med ovanstående talare :) "+1" är en modern språkeffektivisering!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Jag hänger inte med tror jag.
Ska du byta en komplett bil som visserligen har dålig komp mot en baklucka?
Skulle aldrig göra ett sånt byte.
Följer det med en bil till bakluckan eller är det bara en baklucka?

///BMW - Was sonst!
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Jag hängde inte riktigt med heller, men det verkar som TS har en defekt E36 och en defekt Saab (med rostig baklucka och defekt back). Om jag tolkar det något otydliga trolleriet rätt så ska han byta sin kompkassa E36 mot en nylackad lucka, reparation av defekt back samt 17" hjul. Eventuellt. Eller kanske inte.
hehe ska skriva lite mer exakt.
Jag har en e36:a, Det är ingen komp i cylinder 4.. annars är bilen helt okej.
Jag har en saab 9-5 kombi oxå, men bakluckan är trasig.
Han som vill ha bmw erbjöd, en ny baklucka till saaben + fixa backen, för den funkar bara när den vill. + 17 däck med fälg...
17'' fälg med däck.. ska ja ha någe pengar imellan oxå tykcer ni?
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Det beror väl på vad du värderar BMW:n i och skick på däck o fälg.
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Det finns ju en väldans massa faktorer som gör att det kan vara allt från en superbra affär till en dålig. Så som: Vad det är för fel på växlellådan/aut. på Saaben, fälgarna och däckens skick, proffesionaliteten på arbetet med luckan, BMW:ns skick och orsaken till varför den inte går på alla cyl.
Super deal eller dålig affär?

Det är i alla fall den roligaste dealen jag sett. En biljävel mot en baklucka :) Ge dig av!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.