|
|
|
|---|---|
BMW 528 |
Jag efterlyser slogan där ordet BMW är baserat i en mening, kort som lång. Lånar ett exempel: BMW.....Beroende Med Wilja. Utmana varandra att komma på olika BMW slogan. |
BMW 528 |
Slogan skall inte vara nedsättande! |
|
BMW - Was sonst! BMW - Vad annars! ;-) ///BMW - Was sonst! |
|
|
"Slogan skall inte vara nedsättande!" Attans! Jag kan ju bara såna. |
|
|
se nedan... BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
-"Bara Man Wärmeisolerar!" [vv] "Bredsladd Med Wilje" "Baltimport Måste Wärderas!" "Barkbröd Mångas Werklighet" Sorry, kom bara på dåliga/negativa.. |
|
|
BMW äkta körlek Det är BMW:s egna slogan jag kan. BMW James Bond kanske kör Den hade jag i bakrutan när det begav sig, min flickvän gillade den inte alls av nån konstig anledning... BMW När du älska att köra |
|
|
kanske ingen slogan men bmw:s senaste reklam om m5an, en bild bakifrån sen en stor text Bmw presenterar fyra nya språkrör! |
|
|
Bästa Möjliga Wal =) Boring Med Wolvo =P BMW följer inte utvecklingen BMW leder den! Länk |
|
| Baader-Meinhof Wagen | |
|
Har sett någon här på forumet som i sin signatur hade "Brings Me Women" och om det är är bra eller dåligt får väl var och en avgöra Läste precis en annan tråkig tråd där nog "Bra mycket werkstad" hade passat in För min del är det oftast "Bara mycket Wow" /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
BMW: Freunde am fahren BMW M: macht müde mäncher munter. BMW följer inte utvecklingen BMW leder den. BMW: Ren körglädje (BMW: bakhjulsdriven körglädje) Ngn här på forumet använder: "Inget är perfekt, bara BMW som kommer lite närmare. Läser man BMW reklambrochyrer finns det ju oändligt med varianter. |
|
|
Bought My Wife Blow My Wiener |
|
|
Fast jag kan den bästa BMW-slogan i hela världen: Bästa maskinen i Wärlden! |
|
|
"BMW - probably the Best car Maker in the World" "BMW, probably the best car maker in the world.." |
|
|
Känner en man som hade bakrutedekal i sin 7ser. med texten: "Livet är för kort för att köra Volvo" Varvid hustrun hans fick en irriterad fråga från en dam på ICAs parkering, vad hon menade med detta? Sannolikt en Volvoförare med komplex./ Alltid retar det nån. mrMPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.