|
|
|
|---|---|
|
Jag fick bilder idag av min kompis nere i Tyskland. Han som har den har verkligen satsat på att sänka bilen. Jag har aldrig sett en så låg E32 någon gång. Han hade sänkt 90/60 mm. Ett Kailine kjolpaket satt på och fäkgarna RH X-Rad. Fram 10x17 med 235/40 däck, bak 11,5x17 med 255/40 däck. Den såg verkligen grym ut. Han sa också att det var väldigt bra väghållning. Den ända som han störde sig på va att den åt mycket leder framtill. Man blir lite inspirerad måste jag säga. Det är alltid roligt att se lite annorlunda E32. //Schnitzer | |
| Kan du inte lägga upp bilderna nånstans så vi andra får beskåda denna grymhet? | |
|
Liste: Jag ska höra med honom så att det är OK först. Är de det ska jag hitta något ställe att sätta upp dem ett tag. //Schnitzer |
|
| Jag har sänkt 120/100...??? | |
|
Jesperado: Då borde din vara mycket lägre än hans då. Men skulle han sänka så mycket så skulle det garanterat ta i marken. Den är redan nu väldigt närma marken. Menar du att du har fjädrar som sänker bilen 120/100 mm eller har du mätt från marken? //Schnitzer |
|
|
Jämfört med original är den sänkt 120/100. Har själv byggt fjäderben och beställt fjädrar och stötdämpare. Hade den lite lägre tidigare men då var den helt okörbar. Jeppe |
|
|
Jesperado: Hur många centimeter ligger din spoilerläpp från marken? Den måste ta i marken när det kommer gupp i vägbanan. Är fjäderbenen, fjädrarna och stötdämparna från M5 E34 eller är det från någon annan modell? //Schnitzer |
|
|
Läppen är nu ca 7-8cm från marken, tar i lite där & där. Fjäderbenen är ett hopkok av original och M5, Fjädrar ocd dämpare är specialbeställda till bilen. Jeppe |
|
|
Ok, då är kanske hans inte lika nära marken. Jag vet inte hur många cm hans är från marken. Ska försöka fixa fram bilder nu snart. //Schnitzer |
|
|
nu måste jag fråga kan man åka med e34'ans fjäderben och hur mycke måste man bygga om för att få det att passa?? sen när man väl fått dit det blir bilen mycket lägre?? H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.