|
|
|
|---|---|
|
Länk nya 3-serien är nu officiell!!! ser riktigt riktigt bra ut :D | |
| fler bilder lär dyka upp snart ;) ser bättre ut än man han hade trott | |
|
Tycker den är mkt trevlig och ser fram mot när den finns att se i hallarna, att sedan priset verkar ligga kvar på näst intill samma nivå som E9x känns också bra. Undrar om de kommer en GT variant på F30 också, bilderna som ritats upp tycker jag ser riktigt nice ut. |
|
Verdi |
Skiljer ju inte supermycket mot E90 från sidan iaf. Länk |
| Dom har ju iaf bytt ut den där fula fronten som dom hade på den gamla iaf så nu kanske man kan börja fundera på att byta ut E46:an mot en nyare :) | |
| den är riktigt fin.. ska bli kul att se den live och provköra :D tror att leveranstiden blir riktigt lång på denna bil eftersom alla kommer vilja ha den nu.. snart kanske e90 335 går ner bmycket i pris så att man kan köpa en sådan istället hehehe | |
|
Är det bara jag som tycker att fronten ser lite skum ut sett från sidan? Njurarna och strålkastarna ser ut att sitta väldigt lågt vilket gör att huven fått en rejäl sluttning och böjd form. Motorhuven ser även väldigt fyrkantig ut och har sneddade hörn ovanför strålkastarna. Annars tycker jag den är riktigt snygg. |
|
|
Fronten är inte lyckad. Tråkigt att den inte F30 blev 100% som F10/F11. 5an är dock underbart vacker och 100% lyckad. Stephan |
|
|
Håller med ang fronten, den ser helskum ut med sin tapirnos a la nya Volvo C30. Bilen blev tyvärr inte lika fin som F10. Den må vara lite väl diskret men väldigt harmonisk. |
|
| Huvens utformning tror jag härstammar från det numera obligatoriska fotgängarskyddet. Det gör att huvarna blir högre och sen får man "rädda" i fronten. Tror många bilar kommer se ut såhär framöver, alternativet är att den skulle se hög ut (eller avlång fram). | |
|
Hm så ingen chans att hajnosen på Från 80 kommer tilbaka... Men tänk på alla fotgängare som nu kommer bli mindre skadade, då gör det inte så mycket att fronten sluttar. Den är ändå fin |
|
| Så onödig trådstart. Nu är det 3 trådar om samma modell högst upp under "3-Serien" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.