|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Absolut snyggaste m3 e46 ja sett. Perfekt enligt mig. Länk |
|
|
Oj ja den va perfekt edge! sjukt nice M3 CAB -03 |
|
Ja 153 Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002 BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010 |
Min gamla Imolarot II: Länk Kan ju inte anses som en ful färg?? |
NeZaN |
Kan inte heller förstå folk som är emot imolaröd. Dock är ju jag lite halvemot Phoenixgul, så vem är jag att döma andra :) Ang. edge's länk så vore det kul att veta exakt vad dom gjort med den? Tycker den ser väldigt effektfull i lacken för att vara normal Imolaröd II. Eller kanske beror på kameran :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Verkar som att han lackat om den. Står ju ny lack. Och sen skriver han att färgen är imolaröd med "litt" klarlack vilket ja tolkar som en hel del klarlack ;) | |
NeZaN |
Jo att den är nylackad förstod jag med :) Men fann aldrig någon info om extra klarlack, men det ser iaf så ut. :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Jag tycker Imolarot II är för mörk föredrar Hellrot eller Mugellorot. Det är rolig färg precis som Phoneixgelb på en modell som är ovanlig i färgen som M6 E63 fast den finns inte i Estorilblau heller. Mvh Stephan |
|
| nu när ni lägger upp en massa bilder inser man verkligen hur fin m3 e46 är.. det är så många färger den passar i och bmw har sällan gjort en mer lyckad kaross | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.