|
|
|
|---|---|
|
Jag har bekymmer med kliman i min 523 -98. Alla knapparna flyger åt alla håll helt plötsligt! Mycket irriterande. Jag blir inte riktigt klok på hur själva knappsatsen sitter fast, man byter tydligen hela då BMW säljer bara en komplett knappsats påstår dom, för 1000kr. Hade gärna betalat mycket mindre faktiskt! Någon kanske har ett lager med lösa knappar i en liten burk? Mitt 535 projekt: Länk | |
|
300:- så får du en begagnad av mig. Finns två olika varianter, det syns på undersidan. En kontakt mer på den ena. |
|
|
Det är jag intresserad av! Måste jag demontera den för att se skillnaden? Hur får jag bort den? Vill inte bända sönder plastskitet! Hur kontaktar jag dig? Mvh; Henrik |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Schmeidmann har knappsatser som är några hundralappar billigare än BMW. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| det enklaste är nog att ta bort stereon, alt knappsatsen till asc och stolsvärme osv. Sedan är det bara att trycka ut den inifrån. Jag har båda varianterna, och displayen och knapparna är hela och fina :) | |
| Jag är med i behov av knappar, Men ja hittar då inga på Schmeidmann. Begöver själva AC knappen och även till att justera speglarna med... HJÄLP hahaha | |
|
Har en spegel styrning enhet också till salu. Behöver du med eller utan elspegel knapp? Har både och. |
|
|
En plastkil (fiskben) till hjälp. Då går det smidigt att få ut panelen. Bytte hela panelen på min Alpina pga spruckna temp-knappar och glapp i diverse andra knappar. Var rädd om dom små stiften när det ska plockas isär, dom är viktiga, och medföljer ej i en ny panel-sats eller knappsats.. Hur man sedan får den yttre panelen att hänga ihop med kretskortet är ett rent helvete pga stiften. Det tog en bra stund för mig att lista ut hur det fungerar, men det kommer vi kanske till?? ;) |
|
| De är den med elstyrning, Samma enhet som styr fönsterhissarna.... | |
| Ja precis, elhiss knappar och sidobackspegel knappar. Har även med knapp för elektriskt infällbara sidobackspeglar. Men det behöver du alltså inte? 250kr ink frakt då. | |
|
Nä den funktonen har ja inte på bilen.. Men ja men de är taget... |
|
| Länk | |
| Jävlar! 120KR st! Undrar vad han ger för dem från Ebay? :) | |
| Ja jösses va dyr han va...Billigare och köpa en hel enhet säkert, | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.