|
|
|
|---|---|
Henrik535 |
Kan man eftermontera armstöd på e34an eller sitter dom fast i stolen? Isonnafall vad kostar dom(skinn)? |
|
Japp, det går alldeles utmärkt men dom ska visst vara svindyra. Någon här på forumet hade kollat på BMW och dom skulle ha 3000:- för ett par i tyg. Jag har letat och dom billigaste beg jag träffat på i skinn kostade 2550 + montsats för 350:- och jag kan liksom inte motivera mig själv till att handla armstöd för dom pengarna när man kan få en hel inredning i skinn för 5500:- Mvh. Micke Olsson |
|
|
Separata armstöd finns ju att köpa på typ Dan Mobility för ett par hundringar... Lunkan |
|
|
Visst, om man nu inte vill ha original. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Det är klart att man ska ha originalarmstöden. Man kan ju leta på skrotarna också. Det är samma armstöd på E34 och E32. //Schnitzer |
|
markus00 |
Finns det ingen bredare variant av armstöd till E34:an? jag har bara sett den smala "biostols" varianten. |
|
Jag har aldrig sett några andra än de vanliga. Tror inte att BMW säljer några andra heller, då blir det i sånna fall universal. //Schnitzer |
|
|
Köp inte armstöd på Dan Mobility! Jag köpte den dyraste(men ändå sämsta) armstödet i svart skinn till min gamla bil och hade ångrat mig fett! -> Redan efter ca 2 veckor började plastöglor spricka, sen gick inre beklädnad sönder...Till slut hade jag bytt ut hälften, kunde lika gärna bygga en egen!:) Så går det när snålheten bedrar visheten... BMW 4ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.