AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
632

Armstöd

Henrik535
Kan man eftermontera armstöd på e34an eller sitter dom fast i stolen? Isonnafall vad kostar dom(skinn)?
Japp, det går alldeles utmärkt men dom ska visst vara svindyra.
Någon här på forumet hade kollat på BMW och dom skulle ha 3000:- för ett par i tyg.
Jag har letat och dom billigaste beg jag träffat på i skinn kostade 2550 + montsats för 350:- och jag kan liksom inte motivera mig själv till att handla armstöd för dom pengarna när man kan få en hel inredning i skinn för 5500:-

Mvh.
Micke Olsson
Separata armstöd finns ju att köpa på typ Dan Mobility för ett par hundringar...

Lunkan
Visst, om man nu inte vill ha original.

Mvh.
Micke Olsson
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Det är klart att man ska ha originalarmstöden. Man kan ju leta på skrotarna också. Det är samma armstöd på E34 och E32.

//Schnitzer
markus00
Finns det ingen bredare variant av armstöd till E34:an? jag har bara sett den smala "biostols" varianten.
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag har aldrig sett några andra än de vanliga. Tror inte att BMW säljer några andra heller, då blir det i sånna fall universal.

//Schnitzer
Visa användare
371
Sharifhan
528iM E39 -00
520i E39 -98
Köp inte armstöd på Dan Mobility! Jag köpte den dyraste(men ändå sämsta) armstödet i svart skinn till min gamla bil och hade ångrat mig fett! -> Redan efter ca 2 veckor började plastöglor spricka, sen gick inre beklädnad sönder...Till slut hade jag bytt ut hälften, kunde lika gärna bygga en egen!:) Så går det när snålheten bedrar visheten...

BMW 4ever
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.