|
|
|
|---|---|
|
Passa på att ladda ner TV's välgjorda test på vinterdäck; dubbat, buddfritt nordiskt och dubbfritt centraleuropeiskt, medan de fixar sin betalfunktion: Länk ---- BMW CS #6212 | |
| Tackar! | |
|
Tack för tipset! Bra test! Mest för att de jag lägger på idag fick bra placering :) /Bellamy |
|
| Tackar!. Bara att acceptera att vintern närmar sig och att det är dags att köpa dom första vintersulorna till ettan. Lutar mot Ultragrip Ice+ eller ContiVikingContact 5. Inväntar däcktest i AMS innan köp. | |
|
Hmm... Får se hur många dubbar jag har kvar sen förra vintern på mina Pirelli´s... ;-) |
|
| Bir nog hakka för mig ändå , känns pålitligt och jämt i prestanda, inga överrasskningar | |
|
Tack och bock, Narvselius! _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Kanon :) Intressant tycker jag är att dubbdäcken inte får sämre bromsförmåga på torrt underlag gentemot friktionsdäcken. Känns som att däcken borde glida något på dubbarna. | |
|
Notera att det dubbfria Michelindäcket inte är det nya Ice-X 2, utan det gamla Ice-X... Jag har läst två andra tester där Ice-X 2 blev bäst. |
|
| Som vanligt redovisar TV inte några mätvärden för bromssträckor eller vägegenskaper. Därför svårt att göra en egen värdering. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.