|
|
|
|---|---|
|
Är detta rätt sätt? Länk | |
| Verkar riktigt effektivt.... Sen är det ju vara att slå på sätets värmare och full värme på fläkten så slipper man torka. | |
Roffa1 |
Ägaren till bilen bör väl endast vara försöksutsläppt, jag har väl aldrig tidigare sett något värre galet tilltag. Undrar just vad som hänt i bilen innan tvätten? kanske någon som spytt ned hela inredningen. Måste ju vara betydligt smidigare att lämna bort bilen för sanering istället för att vattenfylla den. (snacka om att det kommer att mögla friskt i inredningen) |
|
Känns som en gruvlig hämndaktion mot ägaren tycker jag... :-/ Svårt att förstå ett sånt beteende annars enligt mig iaf. Mvh Janne |
|
| Det var inga större mängder, om det var avkalkat vatten som inte lämnar fläckar går nog bilen att rädda om man ställer den i en lackugn i 65C i ett dygn | |
| iofs blir inredningen knappast ren från spyor o dyl | |
|
Det känns skönt att veta att andra är galnare än en själv... =) Länk |
|
|
Det finns galningar. Så länge de bara förstör sin egen bil med vatten så gör det inte så mycket. Snarare är det bra. Be personen tvätta ur tanken vi påfyllningslocket och motorn via oljepåfyllningen när han ändå är på g. Då slipper vi honom på vägen... Tyvärr finns det allt för många som är lika befriade från sunt för nuft som faktiskt kör bilen i trafiken. Så nästa gång jag ser någon som inte borde använda sin fina bil så erbjuder jag en biltvätt med tillhörande instruktionsvideo... //E |
|
|
Kanske är medlem i Italienska maffian och har precis kommit tillbaka från ett "jobb"?! Då behöver inredningen spolas av efter diverse vätskor ;) Mvh/ Niclas |
|
| Jugoslaver bosatta i Italien som kör "recond" på sin Merca ..=) | |
| Inte vilka juggar som helst utan makedoner... =) | |
|
Det måste vara kosovoalbaner som bosatt sig i Makedonien. Det låter som albanska språket.........kanske albanska maffian i Italien |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.