AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
480

M3:or till knutstorp

Jonas M3
hej, hoppas på att årets knutstorp blir kanon.

är inte medlem i bmwcs trots många år av bmwägande. hinner jag bli medlem och kunna få köra på bana innan knutstorp eller vet nån om man kan teckna sig på plats och ändå få köra.. tacksam för svar från nån som har koll......
har mailat till bmwcs men inga svar!!

M-Tritschka
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Det går nog bra att ordna det på plats
Kolla här.
Länk

Mvh.
Micke Olsson
Jonas M3
ok, tack

M-Tritschka
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Jonas M3: bli medlem i BMWCS istället.

Ska faktiskt klaga lite, jag har inte fått reda på något av BMWSC, helt plötsligt har jag blivit stuken från deras medlemsmatrikel på internet, jag har inte fått något inbetalningskort för detta året, så det kan ju vara därför jag inte finns med..
Men inbetalningskort borde ju ramla in automatiskt tycker jag..

MEN, jag kommer att köra till knutstorp iallafall.

Den som har flest saker när han dör vinner...
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Gudis: Det är väl bäst att kontakta Gunnar Östlund som är sekreterare i sportklubben och se vad som har hänt, jag vet att dom har bytt registersystem så det kan vara därför du har blivit missad.

mailto:g.oestlund@home.se?subject=BMW Sport Club Webmail

//Niklas
"En riktig motor suger"
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Gudis mfl: Träffen på Ring Knutstorp arrangeras inte av BMW Sport Club utan av BMW Club Schweden, detta innebär att det räcker att vara medlem i BMW CS. Iofs räcker det för övriga träffar också, oavsett arrangör.

Medlemskap löser du enklast på plats, då bjuder vi på anmälningsavgiften som normalt är 50:-..

Jonas M3
_johan_: jaaa äntligen. tack för svar. då e det lugnt att bli medlemm på plats och få gasa hela helgen.

gudis, japp jag funderar på det faktiskt... kunde vara kul att ses där uppe. skall lägga in min bil i galleriet snart..

M-Tritschka
Visa användare
425
Gudis
530i Touring -94:a
Koni: ok. men jag har mailat Gunnar men han har semster till den 5/8:e så det kunde jag glömma..

_Johan_: jaja... men träffen i knutstorp står ändå med i BMWSC:s kalender.. Kan väl vara för att det är en deltävling i deras serie.

Den som har flest saker när han dör vinner...
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Gudis: BMW SC är en undersektion inom BMW Club Schweden. BMW SC kommer att köra BMW Cup i samband med träffen på Ring Knutstorp, de kommer också att hålla i bankörningsmomentet.

//
282
///M...
316 -77
318i -85 TIC
Om man är medlem i BMWCS är det bara att betala och köra med andra ord?

/Per som ska prova bana för första gången.....
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
///M: Det är korrekt uppfattat :)
Ko
1.521
Koni
320is -94
M3GTR -95
Gudis: Just det kanske jag skulle ha nämnt när Gunnar var här uppe i norr och hälsade på i helgen.

//Niklas
BMW CS NORD 3555
BMW SC
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.