|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Larvigt, ja. Jag känner till ett par gratisställen här i Göteborg; en kran, ett uttag och litet avskärmat - räcker långt! Fast "egentligen" ska man bo i (hyreshus)området då.. :) | |
| Om du är hyresgäst hos graflund i Linköping/Skäggetorp så har dem gratis tvättplats ute under sommartid. Dem har även inomhus där kostar det 5 eller 10 kr för 15 minuter. | |
|
Fan va ni reagera hårt på denna frågan. Ok 2011 är inget gratis visst det kan jag köpa. Men för ca 2 år sedan och ca 8 år innan dess så har jag tvättat gratis i Göteborg. Hur? Skitenkelt man åker i ett lämpligt p garage i ett bostadsområde. Förr fanns det alltid en spolplatta med vatten och el och oftast bra belysning. Hade ett fint i Frölunda med dubbla platser och där tillbringade jag och en polare massa kvällar med tvätt dammsugning och polering. INGEN sa något om detta. Bara vara trevlig mot dom som hälsade på oss . Nu för tiden är dock Svensson lite väl paranoid och ringer polis och vaktbolag på samma plats samt installerat kodlås för att komma åt vatten samt att man måste ha kodkort för att slå på belysningen på spolplatsen. Men visst har det funnits massor av sådana här guldgruvor fast 2011 är dom svårfunna. |
|
|
outlaw1: Det är bara du som "reagerat hårt" hittils, allaföregående har skrivit med en lite humoristisk baktanke. Tagga ner en smula :) On-topic ha har jag faktiskt tillgång till gratis tvätthall, men det är nog inget man finner på nätet ;) |
|
|
Jag tvättade ute i helgen på egen uppfart med egen högtryckstvätt men f.. Vad det blev halt Brukar åka till Taxi Ängelholm och tvätta på vintern med både högtryck och dammsugare Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.