|
|
|
|---|---|
|
Vad kan man begära för en 523i-97:a ,svensksåld,9000mil,man.låda,multifunktionsratt,original drag,larm(fjärr),motorv+kupeutt,lm-fälg(original 15 tum),aspensilver,fullservad mm.Köpt och körd av pensionär(farsan)...mao gubbkörd :) Tacksam för svar.. Mvh Janne. | |
| ajaj hur kan man beställa en sådan bil utan klima? Nåväl den kommer bli mer svårsåld men du bör kunna få ut någonstans mellan 130-140tkr. | |
|
Håller med om missen med kliman :) men "gubben" vägrade köpa till det,menade att vi har mer snö än sol här uppe i norr...Tack för ditt svar iaf. Mvh janne |
|
mackan325 |
Jag gjorde liksom din far och köpte en Peugeot 206 ny 2001 utan AC. Då jag nyligen annonserade och sålde den var första frågan samtliga spekulanter ställde - Har den AC? 2/3 Var inte längre intresserade då AC inte fanns, och detta på en småbil.... Lärdom, köp INTE bil utan AC! |
|
Jag som trodde att klima var standard på alla E39... tydligen inte då. /Micke |
|
|
Klimatanl. kom visst -98 som standard. Mvh Janne. |
|
|
Jag tror att du bor på rätt plats för att kunna sälja en bil utan AC, dvs i Norrland...din far har helt rätt, en ni har sannolikt mycket större användning för motorvärmare/kupévärmare än AC, dock har AC blivit något som alla bara måste ha. Min värdering blir 115-125' i södra Sverige, typ 5-10' ytterligare i norra då det borde vara viktigare att ha motorvärmare/kupévärmare där än här i södra Sverige, t ex har jag ingen möjlighet att få ett strömuttag på min Pplats.... Lycka till med försäljningen! /Simon |
|
|
Konstigt att alla är så kåta i AC, speciellt med tanke att vi bor i ett land där årsmedeltemperaturen är 2grader C ;) Jag värderar den,liksom Simon, till ca 120' Mvh Marin |
|
|
Hej. Alla som tycker att AC är inget måste kan ju komma ner till skåne här är det bara 25-35grader i skuggan. Jag själv kör omkring med en svart liten Nissan Micra som är vår andra bil. Och jag bara längtar till jag hitter en BMW med AC. MVH Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.