AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
483

523i-97 utan klima..

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Vad kan man begära för en 523i-97:a ,svensksåld,9000mil,man.låda,multifunktionsratt,original drag,larm(fjärr),motorv+kupeutt,lm-fälg(original 15 tum),aspensilver,fullservad mm.Köpt och körd av pensionär(farsan)...mao gubbkörd :)

Tacksam för svar..

Mvh Janne.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
ajaj hur kan man beställa en sådan bil utan klima? Nåväl den kommer bli mer svårsåld men du bör kunna få ut någonstans mellan 130-140tkr.
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Håller med om missen med kliman :) men "gubben" vägrade köpa till det,menade att vi har mer snö än sol här uppe i norr...Tack för ditt svar iaf.

Mvh janne
mackan325
Jag gjorde liksom din far och köpte en Peugeot 206 ny 2001 utan AC. Då jag nyligen annonserade och sålde den var första frågan samtliga spekulanter ställde - Har den AC? 2/3 Var inte längre intresserade då AC inte fanns, och detta på en småbil.... Lärdom, köp INTE bil utan AC!
Jag som trodde att klima var standard på alla E39... tydligen inte då.

/Micke
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Klimatanl. kom visst -98 som standard.

Mvh Janne.
Jag tror att du bor på rätt plats för att kunna sälja en bil utan AC, dvs i Norrland...din far har helt rätt, en ni har sannolikt mycket större användning för motorvärmare/kupévärmare än AC, dock har AC blivit något som alla bara måste ha. Min värdering blir 115-125' i södra Sverige, typ 5-10' ytterligare i norra då det borde vara viktigare att ha motorvärmare/kupévärmare där än här i södra Sverige, t ex har jag ingen möjlighet att få ett strömuttag på min Pplats....

Lycka till med försäljningen!

/Simon
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Konstigt att alla är så kåta i AC, speciellt med tanke att vi bor i ett land där årsmedeltemperaturen är 2grader C ;)
Jag värderar den,liksom Simon, till ca 120'
Mvh
Marin
Visa användare
202
Daniel.J
Skoda Roomster
Segway I170
Segway XT
Hej.
Alla som tycker att AC är inget måste
kan ju komma ner till skåne här är det bara
25-35grader i skuggan.
Jag själv kör omkring med en svart liten
Nissan Micra som är vår andra bil.
Och jag bara längtar till jag hitter en BMW med AC.

MVH Daniel

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.