|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Upp till bevis då, Bumpers M3´a är ju klockren... Ska vara något speciellt för att slå den på fingrarna! /Per |
|
|
Tjenare igen. Visst finns det många fina M3:or. Men det är ingen tävling från min sida, utan jag håller på för att det är kul. Men annars så har Ted en MKT snygg M3:a; Länk /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag undrar en sak ?? Hur f-n öppnar han dörrarna?? Kolla här Länk Annars var den jävligt snygg!! |
|
|
Vad är det för tum på fälgarna på den blå bmw.n har sidoblinkersen blivit igensatta eller o har man tagit hål för gälarna eller e det en atrapp???? |
|
|
Bumper.. Samma här håller också på för att det är kul.. |
|
|
kingen: Det sitter 19" fälgar på Teds bil. Misstänker att han använder sin larmdosa till att öppna dörrarna med. Ser ut som sidoblinkersen är borta och eftersom detta är ett seriöst bygge, så är det riktiga gälar och ingen atrapp. m3efl: Jo, klart att det är kul när folk tycker om ens bil, men desto tråkigare tycker jag att det är när folk börjar jämföra/tävla om vilken bil som är snyggast. Tror att 99% av bilägare som stylar sina bilar, gör det för egens skull och inte för andras. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Visst är bumpers bil snygg, men den är ingenting mot min farmors m3:a -94. "Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag" |
|
|
bumper:ja den har blivit mycket fin... tur att det finns drivande krafter...:) snygg, snabb, farlig... |
|
Jonas M3 |
bumper, vad e det med din bil som e speciellt. jag är relativt ny på forumet och har missat ev bilder elle länkar till bilder. jag är nyfiken så tipsa mig gärna.. ses i sandfållan på knutstorp M-Tritschka |
|
Jonas M3: Länk //Palle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.