|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken antyder, har BMW någonsin, allt sedan start, haft en V6:a i en produktionsbil? ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! | |
|
Nej.. Mvh Janne. |
|
|
Ett rykte, bara: Länk /Magnus, BMW CS # 07317 Mina bilar: Länk |
|
|
Finns ett gammalt inslag från trafikmagasinet där Christe eller om det var Ingmar som gillade ljudet hos BMW´s V6 Tror det var under ett test av Z3 Bra koll dom hade |
|
|
De e klart att det finns... Jag har sett massor med blocket annonser där folk säljer Bmw med V6:a..:) |
|
|
De e klart att det finns... Jag har sett massor med blocket annonser där folk säljer Bmw med V6:a..:) |
|
|
Sett dom jag å Perkki. Sen står det att dom skött servicen själva på en del. Myyyyycket trovärdigt när dom int ens vet var det är för motor dom har under huven. |
|
|
Länk Länk Länk Haha... |
|
|
Jaha? Och ni skall vara proffs? Tänk vad lite ni vet egentligen! Här finns ju drösvis med V6-or...det SER MAN JU!! ;) ___ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
I somras åkte jag bakom en e46 320 med V6-emblem, så nog finns dom alltid. :-D vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.