|
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Tjejen föll för färgen (lucky me). En 03 Phoenixgul :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Grattis,o välkommen till M3-familjen:) Upp me lite bilder nu:) |
|
| Grattis! Det är en grym bil! | |
| Grattis! Min gumma tjatar som tusan på att jag ska köpa henne en M3:D | |
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Får väl lägga upp lite bilder när jag ser solen igen :) Nu på morgonen gör den sig fin på uppfarten :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
| grattis :D riktigt fin färg | |
|
Grattis !!! Snyggaste färgen med :) |
|
Tackar tackar. Skall bara "kitta" tillbaka den till original. Just nu har den svarta njurar (usch för mig) tebax till de kromade. Samma med sidoblinkers och blinkers - de är lite för mörka så även där åker originalglas på. Efter det så är jag nöjd :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
Kävlingepågen Vi kan träffas om du vill,så kan du få lyssna,testa min SMG-låda. Min M3 Cab Individual 2006 har gått 4800 mil...4450 mil vid köpet 28 maj .. hör av dig till sebbe76@msn.com Ställer av bilen snart,så du får skynda dig:) |
|
| Jag är sugen på svart "grill" jag har nu original, hör av dig om du vill traeda! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.