|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har aldrig varit med om en sämre variant! Plast, löst och 0% kvalitetskänsla! Gick av idag...hur mycket får man pröjsa för ny? Tack... ps. OK, min V40 har lite sämre variant då. =)) /Manray/ | |
|
Hittade en på Länk , 685kr. Vet någon vad de kostar på BMW? /Manray/ |
|
|
Har bara testat funktionaliteten av mina mugghållare en endaste gång och det fungerade bra. Jag kan dock hålla med om att kvalitetskänslan är lite si sådär. En av de två mugghållarna för baksätespassagerarna hade gått sönder innan jag köpte bilen... Svår att montera om man nu skulle köpa en ny? roadZter |
|
|
Manray: De har hållit för mig 75000km:) Man måste vara lite försiktig, de tål inte att lyftas tillsammans med muggen, så flexande är dom inte:D Ny hittar du på solna, gav ca 500 för min som Askfar försökte stoppa en 1½liters drickaflaska i förra året. 2 skruv innanför som Danne säger, bak är ungf lika lätt. Något dyrare bak. |
|
|
Off topic: 1½ liters flaska i mugghållaren? Som att stoppa en Scania Diesel 12:a i en 3-serie :-D // CLiFF // CliFF - Länk < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
| Askbil är numera ingen rullande restaurang: Mat och dryck intages utanför bilen på ett matbord som civilicerade fän som en själv:D | |
|
Vem kan säga nej? Länk ;-) // Trött CLiFF |
|
| Klockrent! Den ska ner i 518, som borde bli ännu snålare med diesel, då rääcker det med spolarvätsketanken för att fylla på diesel i! CLiFF, fram med spett, svets och 500kg vaselin:D | |
|
Du menar så här ;-) Länk // CLiFF som-borde-däcka-och-inte-sitta-och-fåna-sig.. |
|
|
PÅRRFEKT! Nu återstår bara ett Freightliner front alternativt en E30 M3 Evo 2 front med L88 Scoop. Ngn sån bild på lager?:) Asken-som-borde-ringa-CLiFFS-däckverkstad-och-be-dom-dra-en-gummiklubba-i-huvudet-på-honom:D |
|
|
Asken, använder du mugghållaren ca 7 ggr per dag? =) /Manray/ |
|
|
Har man ingen mugghållare får man som kaffemaniac köra försiktigt, men ställer man muggen i urgröpningen ovanför hanskfacket på E28 brukar den stå kvar på motorvägar iallfall... Jag har aldrig riktigt hajat nyttan med att ha X antal mugghållare i en bil, jag brukar ha min till att köra med, inte fika i *hoppas alla förstår skämtet* #232 i E28 registret Länk Länk |
|
|
Tycker mugghållaren funkar bra. Visst är den lite vek men kikar man på nya volvo s80 så känns den endå vekare och sämre kvalitet. Sen så säger ju lite sunt förnuft att man måste va lite försiktig när man tar upp flaskan. Perfekt är det i alla fall att ställa burkar från hamburgeresturanger där när dom är för snåla för att skicka med en papphållare från resturangen. aldrig mer Audi! |
|
|
Skaffa en riktig mugghhållare som accepteras av amerikaner! Länk Mvh, Steaman |
|
sebbe_bmw |
Körde du i en 1.5 liters Coca Cola flaska i den eller? =) Tycker dom funkar fint.. Sebbe |
|
Angående Scaniavinkeln: Beställ den gärna i marinutförande, då plockar man ut 800+ HP ur den lille rackaren. FP |
|
|
sebbe_bmw--> På sistone har det faktiskt blivit många 2 liters flaskor då de bara kostar 15 kr! =D /Manray/ |
|
|
Manray: använder inte min mugghållare så ofta numer. Vid behov av dricka finns det vägrestauranger som man kan dricka dricka i. I bilar kör man, inte dricker:) folke: Hmm helt plötsligt känns krutcontainern som den har för lite effekt. Jag får höra efter med Marin, aka Big Papa Pimp om han kan ordna fram något specielutförande:) Mvh Asken |
|
|
Vore bättre med en snusdosa-hållare. |
|
|
Haha Asken så du menar att jag ska stanna till vid en restaurang varje gång jag blir törstig när jag har ett 24-pack Cola bakom sätet? =) /Manray/ |
|
|
Manmedtrasigdrickahållare: :) Menar att med en dricka i handen när man kör är man ouppmärksam på körningen samt inte kul att få cola i bilen:D Är bilen svensksåld? Prova att få ut en ny mugghållare på förlängd garanti, det borde funka om den är mer än 1 år:) Mansomsnartskagåpålunch |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.