|
|
|
|---|---|
|
Hej, Behöver lite hjälp och råd från er. Jag har fått ett erbjudande att byta min e46 mot en e39a och lägga 8tusen emellan. Min bil Länk Bilen jag ev byter mot Länk Stripsen är gräsliga och går enkelt att riva bort. de har inte suttit där länge. Svarta huven taket och luckan är väl en smaksak. inget som stör mig speciellt mycket. Dock är slutdämparen ersatt mot en japsdämpare vilket egentligen är det ända som gör att jag tvekar. Motorn och chassi ser förövrigt ut att vara i fint skick utifrån min snabba check när jag såg bilen. | |
| glömde tillägga att även ögonlocken ryker fortare än kvickt | |
| Jag tror din och hans är värda ungefär detsamma och din är mycket mer lättsåld än någon "18år och ha keps och sitta snett" bil. | |
| ja man kanske borde ge det lite mer tid och se ifall man får sin såld eller får något bättre erbjudande | |
|
Jag skulle aldrig i livet byta. Anledningen är att E39 ser för gräslig ut. Fortsätt leta så hittar du säkert en fin E39 om du absolut vill byta bort din 323:a, som åtminstone på bild ser betydligt trevligare ut. |
|
| Prestandamässigt skulle det bli ett nedbyte. Komfortmässigt ett uppbyte. Avslutningsvis: Kan någon plocka av E39-ägaren tejprullen innan någon skadar honom allvarligt?! ;) | |
|
Ja, hade det inte varit för att jag är i behov av en större bil hade jag aldrig gjort mig av med den. Jag är förövrigt extremt nöjd med den. Jag har ägt den i snart 5 år och tagit väl hand om den. Men två dörrar börjar bli lite för jobbigt nu tyvärr. |
|
|
Skojar du? Isåfall ska DU ha pengar emellan! Bland de gräsligaste E39:or jag skådat! /Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.