|
|
|
|---|---|
|
Kanske dagens i-landsproblem, men jag skulle vilja att röststyrningsknappen i min bil aktiverade telefonens röststyrningsfunktion och inte BMWs egen. Röststyrningen i iPhone är ju mycket bättre än BMWs. Någon som vet om det är möjligt på något sätt? | |
|
Tanken har faktiskt slagit mig ox,har oxå röststyrning av tel/navi + blåtand.,men de går nog inte....har Iphone 4 o tycker personligen att blåtanden i bilen lirar klockrent med iphonen..behövde bara *para* ihop dom 2 första gången när jag köpte bilen..Nu så fort man sätter sig i bilen,o vrider om nyckeln så tar de ca 5 sek så har jag hela telefonboken i menyskärmen,samt att in/ut gående samtal funkar förvånansvärt mycket bra..jag hör hur bra som helst,och det gör personen i den andra luren oxå.. Länk |
|
| Tack för svaret. Jag har inte navigeringen i min bil så jag använder bara röststyrningen till telefonen. Visst fungerar det, men man måste ju läsa in alla namn som man vill att den ska förstå. Jag får väl leva med det som det är. | |
| Efter att ha läst lite på nätet verkar det som om jag har en enklare form av röststyrning än de som har iDrive. Jag måste spela in varje namn som jag vill att den ska kunna ringa upp. Är det någon som har iDrive som kan bekräfta ni också behöver göra det? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.