|
|
|
|---|---|
|
Länk vad vet panelen om de här? har den någon gris i säcken? DFE982 | |
| Import 2010 | |
|
Tycker den har legat ute till salu länge, men jag tror det kan bero på den grå skinnklädseln som inte är så poppis i Sverige. Annars verkar den prisvärd (om den är ärlig) trots att dem rullat en bit... |
|
|
Jag har varit i kontakt med den säljaren i början på sommaren, Juni/Juli, verkade vara en bra kille, men han hade väldigt dålig koll på bilen och dess utrustning osv... Kan ju bero på ointresse/okunskap eller något annat det vet jag inte och skall väl egentligen inte uttala mig om... Så bilen har legat ute på blocket väldigt länge... Prutmån då kanske? Varför jag avstod var väl just att det var import, miltalet och att det bara var den "lilla" navigationen buisiness. Har själv en 330 i dagsläget, LeMans blå och med samma gråa skinnklädsel, jag tycker att den färgen är snygg, men kanske bättre på en blå bil än silvrig. Lycka till med bilköpet. |
|
|
Jag har oxå sett den VÄLDIGT länge på blocket...dock har priset varit betydligt högre tidigare och killen har inte velat gå ner nåt... Jag tror att många skräms av miltalet, mest pga att försäkringsbolagens motor garanti bara gäller till 10 tusen mil, det har ju bytts en hel del turbos på den motorn och det ingreppet är DYRT. Ägaren verkar inte veta om turbon är bytt, kan ju va gjort i Tyskland tidigare. Ingen här som varit o provkört bilen? MVH Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.