|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Hittar många trådar på internet om remotekoppling och lite om e90... men ingen där det står om nån klurat ut var det är lättast att koppla in remoten? position bak går tydligen inte? Har kopplat den på de nu och går bra när jag står still och precis startat bilen men så fort jag släpper kopplingen och rullar iväg slutar det spela... Så nu kopplade jag in remoten på batteriet varje gång jag ska iväg och tar bort när jag ställer bort bilen vilket är lite för mycket arbete! :) Så har ni några tips var det är lättast att dra den? Otroligt tacksam för svar. /Putte | |
|
Sitter inte orginalslutsteget i bagaget? där borde du väl kunna hämta ström isåfall? |
|
|
Ingen aning var det sitter... vars isåfall sitter det? |
|
|
Har du kvar original CD? Och ska koppla slutsteg? Det enklaste isf är nog att köpa en hög/lågnivåomvandlare med inbyggd remote ut. Här är en modell som ska vara bra. Länk |
|
|
Ha köpt omvandlare och allt.. och nyss servat och repat den för 10,000 så ser helst inga fler utgifter om det inte är ett _måste_ vilket det inte ska vara.. Vissa ha jag hört kopplar remoten på cigguttaget's säkring... hur nu jag ska göra det lättast vet jag inte.. var sitt säkringarna på bmwn jag har? är väl lätt att kolla upp men ska ut om några minuter. |
|
| Öppna handskfacket. Vrid på två plastskruvar. Lyft bort luckan.. Säkringar.. | |
| Kan bli jävligt att skarva in remoten där då? Låter trångt :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.