|
|
|
|---|---|
|
Tja.. Har en liten fråga,hur många av 328c E36 säljes för runt 130´? Verkar vara det stående priset i annonserna,men vad är det faktiska priset vid försäljningen? Gav själv 100´för min(fulldok.2äg(en tysk,en svensk)sista 4år i sv.) Har också ringt på 3 till ungefär samma förhållanden(minst 2år i sverige,en äg här)mellan 95´och110´´(utgångspris innan prut) Har jag gjort ett klipp eller vill alla annonsörer ha mer än vad bilen är värd? Mvh Henrik | |
| Beror ju på skick, mil och år. Är det generellt 95or vi pratar om eller? | |
|
Tjenare. Brorsan sålde sin 328 -95 Coupé med 14.000 mil på mätaren med all utrustning och 17" fälgar för 115.000:-. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper: Din brorsa maste vara en bra saljare, jag hade gett max 80.000:- / Slim |
|
|
Hej Gäller 328c E36 -95 -96 -97 mellan 10´-15´m Har bara kollat efter bilar med minst ac. Har själv stora klima,pdc,antispinn,buisnesspkt(vxl) 16"org,värmare,mm. Allt org.monterat. Enda som är eftermont. är ögonlock. Mycket fin,inga missljud,går mkt. bra. Alla kvitton,stämplar på service finnes sen bilen var ny. Även kollat med serviceställena(2st,1 i tyskland,1 i sverige) och enligt verkstäderna så stämmer stämplar och kvitton med utfört arbete. 10´ på mätaren(man kan väl aldrig vara säker ändå) Efter vad jag sett här och på bytbil så skulle en sådan bil med den dokumentationen och utrustningen vara annonserad för ca:130-135´ Därav min fråga. Mvh Henrik |
|
|
Slim-Shady: max 80' hade du gett? köp du en 328 för 80' så får vi nog se en massa inlägg där du behöver en massa hjälp med problem. Jag lägger helre 120000:- för en bra bil än 100000:- för en bil som e mindre bra. Finns på icq: 60288954 |
|
krukan6 |
328i -97 med allt... 12700mil. Den gav jag 135.000kr för. Fint skick. Saknade bara sommardäck. Var fina Pirelli Vinter däck med. Dubbfritt som tur var. bmwtouring.hogdata.net |
|
krukan6: Då hade du kunnat köpa min 97:a billigare. Den har bara gått 10 900 mil, har nya s & v -däck, är både nyservad (insp 2) och ny besiktigad. Länk I och för sig ingen touring men ändå.... Jens |
|
krukan6 |
MrMarsupilami: Du har exvis inte M-Optik. Den såg inte nerlackad ut. Sen är ju touring lite mera värde också vad man märkt på nätet. bmwtouring.hogdata.net |
|
he rik: Det låter som om du har gjort ett bra köp men jag funderar över om antispinn fanns på -95:an? Jag har ingen nämligen.. Men i övrigt så beror det ju på skicket på din bil och om den verkligen har gått 10 000 mil. Som du själv sa så kan man ju aldrig vara säker, jag har själv varit lite osäker med min men är det inte längre.. Jag gav 139' för min men den hade bara 6700 mil på mätaren då. Så här ser den ut nu... Länk |
|
|
krukan6: Det är sant, M-optiken drar upp värdet en del. Min är heller inte nerlackad som du sa. Personligen tycker jag om att bilen är helt original och för den oinvigde kan den lika gärna vara en 316... en riktig sleeper med andra ord! Jens |
|
| Jag sålde min 328iA Coupe -96 18k mil (fullutrust. förutom navi)för 105´ Begärde 130´ men det var helt iskallt. Det var en kompis som köpte den (vi är kompisar fortfarande). Jag tror att det finns många 328:or på marknaden, därför kan det vara svårt att bli av med dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.