|
|
|
|---|---|
|
På alla mina nyare BMW bilar har jag hittills haft 3 blinkningar, då man trycker blinkersspaken upp eller ner (innan spärren). Men inte på den senaste bilen, en 320d -10. Är det bara en inställning, eller ett fel på bilen? mvh Marin | |
| har du idrive? iallafall på e60 serien så kan man ställa in det i idriven om den ska blinka 1 eller 3 gånger. | |
| Du kan ställa in hur du vill ha det. Bara att gå in i inställningarna med färddator knapparna med tändningen på. Finns instruktion i manualen. | |
| Finns det möjlighet att få 3-blink även på E46? Vet att det inte går att välja själv, men verkstan kanske kan programmera det på nåt sätt? | |
|
Måste säga att treblinkninen fungerar konstigt. Ibland blir det bara en blinkning och vissa gånger 3. Trots att jag inte gått in och gjort någon ändring i inställningen. Detta fenomen har jag haft på två bilar senaste åren. Jonas |
|
| BMW-Jonas: Använder du alltid samma nyckel? Inställningen sparas nämligen i nyckeln. En av mina nycklar har inställt för tre blink och den andra har det inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.