|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 520 med m paket in och utvändigt. Har nu hittat på schmiedmann bak spoiler med 4 utblås. Priset hamnar på 15000 monterat och klart. Det jag undrar är egentligen är det verkligen värt att göra det på en bil som redan ser bra ut? Någon som vet bättre priser? Nästa fråga är angående ett sportluftsfilter som finns på schmiedmann också simota racing för just min bil. Är det bra? Kan det vara skadligt för bilen? Tackar redan nu för all hjälp jag kan få:) | |
| Skulle ALDRIG lägga 15.000 på att få fyra utblås på en E60. | |
|
När jag hade min M5 e39 så hade jag seriösa funderingar på att kapa bort de två högre rören och skaffa ny bakspoiler. Behöver väl inte nämna att M5 märket var borta..... Mvh. Richard |
|
|
De två högra rören, skulle det vara... Mvh. Richard |
|
|
Nu har jag en M3 e36 sedan utan M3 märke, utan m sido spoilrar, utan m-speglar. Letar efter fälgar som ej är m:) Lika kul varje gång någon tror dom ska rasta en 320:) Mvh. Richard |
|
|
Haha det är sant förstår poängen eller vad ni menar rättare sag. Men som en annan talare sa priset är sjukt.. Jag tycker det är snyggt som fan men annars värdelöst haha.. Aja ville bara se vad andra tycker egentligen :) Någon som har erfarenhet utav simota racing sportluftsfilter? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.