|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte höra med er vad de är för brister på e46 från 02 och uppåt?. har kollat runt lite på 320,325 och 330 hade tänkt mig en prisklass på 80000-90000kr kan bli svårt att köpa en 330 då eftersom mitt krav är stora m paketet.ge mig lite tips vad man ska kolla //mvh Matte | |
|
Rost är ju en bra sa att börja med, kolla efter falsrost, dvs rostantydningar under kittet i alla dörrar/huvar. Sen är det u som alltid, seviceboken som är viktig. Sköts bilen illa kan det gå fort när det väl börjar gå sönder. |
|
|
330 med fullt m-paket kan nog bli svårt, men en som rullat lite längre i dom lägre årsmodellerna kan fungera. Fast en fin ifrån -02 är nog rätt tufft. Som sagt, rost ska du kolla noga. Den är väldigt svår att se om det ännu inte hunnit sprida sig. Först ser man ingenting, ingenting, ingenting, och sen helt plötsligt finns det där. Sen är det ju de vanliga, hur historiken ser ut. Vad som är gjort, vad finns det papper på osv. Själv går jag väldigt mycket på magkänslan. Känns det bra efter du provkört, känt & klämt på sakerna. Hur känns säljaren etc. Finns inte just den där bra "magkänslan" hoppar jag alltid av. Kolla beg.guiden här bredvid så får du lite tips. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.