|
|
|
|---|---|
|
Titta och njut: Länk Själv kliar det i fingrarna. Vore riktigt häftigt att åka dit och kika en dag :) | |
| skulle vilja ha den där bruna 1M coupen hehe | |
|
Kul att se en Individuallackerad 1M. Trodde inte det gick att få ens. Tack för länken! Stephan |
|
|
En hel del otroligt fina exemplar där. Har sett tidigare på äldre trådar just från Singapore och antalet riktigt exklusiva M-bilar verkar röra sig där. Den ind lackade 1 M coupen är riktigt häftig. Påminner om M5 E60/F10 bronsfärgade lack och med annan finish på fälgarna. Dock så säger jag det igen: En Imolaröd 1 M med alcantara inredning i tak och stolarna från BMW Performance. Även deras ratt och spak + pedalset i alu. Akrapovic full titan och lite mer tonade rutor än fabrikstonade baktill. Sista skulle vara rödlackerade njurar (ramarna) med svart galler och en mappning på det ;) Mumma! |
|
| Stort tack för länken. Håller på att packa väskorna ;) | |
| reser mycket till Singapore med jobb och har nog aldrig sett så fina BMW bilar som just där... Det är folk med mycket pengar som har råd med BMW då dom har extremt höga skatter på bilar samt att man måste köpa certifikat för varje bil man äger och dom är inte billiga... Bilar som är över 7 år gamla "bestraffas" med mer skatt och är svindyra att äga. Således så ser man inte några gamla BMW:s. En vanlig bmw 320 besnin går loss på ca 800"... Helt sjuka priser med andra ord men å andra sidan så får man den service som man förväntar sig när man köper BMW och bemötandet är något helt annat än i Sverige. | |
|
hittade denna länken med lite priser... Länk Ta Singaporedollarn x 5 så får man det i svenska priser. Alltså inte vem som helst som kör BMW där :) |
|
| Frozen Grey M3:an, ge mig! :) | |
|
Jösses amalia.. Singapore är långt ned på besökslistan så vi hoppas på att dom fimpar kia handlarn här hemma och drar igång en sån här shop istället! _______________________________ Hard to be a star in the sunshine |
|
|
Ja vad ska man säga...underbart:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
CompactK: kör dom fortfarande med systemet med blinkande lampa på taket? Dvs, möjligheten att kunna köpa en bil med lägre avgift om man inte kör fortare än en viss hastighet (50-60km/h?) och då man kör fortare än denna hastighet så börjar lampan på taket att blinka... ___ //Ulf |
|
| Hade kunnat tänka mig den mattsvarta M3:an eller frotsgråa M6:an. ///Mmm! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.