|
|
|
|---|---|
|
Någon som sitter inne med info eller allmänna tankar om dessa vagnar? Jag måste tillbaka till BMW omgående efter en liten avstickare till Audi :) Länk Länk Tack! | |
| Vet inget tyvär men varför har du tröttnat på Audi? Inte nöjd med rs6an? | |
| Lite dåliga vibbar om den andra bilen. Nyimporterad och mycket marmeladsnack i annonsen. | |
|
Ja den andra är helt nyinkommen ser jag nu. Transportstyrelsens sida funkade inte igår. Och ja..marmeladsnack är rätt ord där haha... Den på Geeber har vart i landet i ett drygt år så lär inte finnas mycket info att få här kanske. Sebastiannor: Nej jag är inte missnöjd med Rs6an direkt. Grym komfort, härligt ljud och den går ju som ett skott...det kan inte förnekas :) Men på nåt sätt ändå lite....tja, tråkig faktiskt. Jag hade mycket roligare i min M3a. Helst skulle jag nog faktiskt testa en M5 E39, men det verkar vara så jäkla svårt att hitta en schysst. Eller kanske en M3 E90-2. Jag föredrar faktiskt manuell låda. Men sneglar ändå lite på M5 E60. Man måste ju vara öppen :) |
|
|
Varför inte köpa en M5 e39 som slit o släng bil då? En sådan behöver ju inte vara i min condition. Mycket pengar till annat + att värdeminskningen blir extremt lite jämfört med en e60 M5. Mvh. Richard |
|
|
Jo har funderat i dom banorna också. Samtidigt vill man ändå ha så mycket pålitlighet som möjligt. Dessutom har man lite nojja på att det ska vara fint skick på bitarna :) |
|
|
När man talar om trollen :) Någon som vet nåt om denna E39? Tack på förhand! Länk |
|
|
Kanske någon som har några tankar om denna då? Tack! Länk |
|
|
Den senaste känns lite osäker, kolla upp den ordentligt. E39:an känns helt klart bättre, men inredningen går tydligen i tvåtonat blått/svart... Du har inte funderat på en E9x 335i? Det går relativt lätt och billigt att få närmare 400 kusar... ;) |
|
|
Jag har verkligen funtat på en E9x 335a! Får jag min bil såld så ligger en sån högt på listan. Just nu håller jag dock mest på att beakta lite bytesförslag osv. För övrigt måste jag säga att jag till skillnad mot många tycker att det är riktigt roligt att hålla på att köpa/byta/sälja bil! Speciellt att svara på skambuds-mailen :) |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Bilen i första länken känns som om nåt är fel. Det står i Carfaxinformationen att den ska vara gul, men det är den ju icke. |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Och 103 HK. :p |
| Jo verkar som någon kanske missat en siffra eller så när dom skrev in infon... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.