|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag har inte läder alltså och det är dessutom den där sätesfixen jag är skeptisk till. Vinyl går ju inte att färga in som läder. Jag ska nog ge dem chansen om det inte kostar för mycket, jag är lite för petig för mitt eget bästa ibland - det är inga stora saker men fixar jag dem så är inredningen i verkligt skick som ny. | |
|
Som du säger är det ju upp till dig, mr cap använder den färgen när de färgar om läderinredningar, och det dög iaf till mitt 30 gamla förarsäte. Står att det fäster på vinyl likväl men de kan ja inte rekomendera då ja inte testat det. Kommer en bild på sätet ikväll efter lager tre. |
|
|
Aha, det visste jag inte (att det ska funka på vinyl). Det känns som att det blir noll slitage på en dörrpanel men ett säte som man sitter på varje dag måste bli perfekt och tåla rengöring. |
|
| kan konstatera att färgen inte spricker färgar av sig eller lossnar av att sitta i sätet alt spilla vatten på det vilket jag lyckades göra.. Sen är det klart att det slits med tiden men det tror jag är oundvikligt. | |
| Undrer... vad hände med hålet? | |
|
Sobbe: Sen update men hålet försvann inte, efter ett par år har jag nu bytt till recarostolar fram som färgats svarta. färgade även om baksätet svart då det passade sig bättre i bilen med mörk inredning. Har dock inte använt bilen utan den huserar som pallbocksräcer. har använt komfortstolarna som färgades initialt som garagestolar senaste halvåret och måste säga att färgen sitter bra dock så kom det lilla hålet tillbaka. för att laga hål tror jag att man måste sy allt sätta en "lapp" från insidan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.