|
|
|
|---|---|
|
har en bmw 540 E34 som läker alla möjliga oljor nu och har inte lyckas spåra vart bromsvätskan läker ifrån (droppar ifrån strömkabeln som går in i oljetråget så måste vara ovanför den någonstans) och skruvar ensam så jag måste ha bilen igång för den ska läka och måste få ordning på det i helgen.. Någon som vet vart jag kan få tag på en bok eller pdf-fil lr liknande med sprängskisser osv? så jag kan se vart allt går? så slipper jag fortsätta skruva blind för det ger inget resultat för mig iallafall :) har f/ö försökt söka i forumet och på diverse torrentsidor men utan resultat där också och dom man hittar har inge seeders. lappis-_-@hotmail.com om ni inte vill posta det här! tacksam för snabba och bra svar!! | |
|
prova med det här: Bentley BMW 5-Series E34 Service Manual eller här: Länk FAF |
|
|
såg ut som både bentley och haynes inte hade till 540 utan bara mindre modellerna. men den andra sidan var kanon! tackar |
|
|
Länk M-killen |
|
|
tackar grabbar, detta är fantastiskt. 2 svar och båda vettiga. undra varför man älskar att läsa saker och verkligen vänder sig till autopower när man behöver hjälp! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.