|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja ställa en fråga om det finns ett intresse att skapa en årskalender 2012 med bilder på våra bilar. Vad kan ni tänka er att den skulle få kosta (man vill ju ha kvalitet) samt hur många är intresserade? Tanken var att man skulle få skicka in bilder på sin bil sedan så skall en jury välja ut de bästa som vi sedan skapar en kalender av. /P | |
|
Detta är ett bra förslag! Jag kan tänka mig runt 200:- ett riktpris för kalendern. Men det förutsätter bra kvalité på bilderna. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Trevlig idé! Har ingen aning om vad en kalender bör/kan kosta, men betalar vad som ligger inom rimliga gränser. Jacques |
|
|
Håller med föregående två att det är en bra idé. Kan tänka mig att rätt pris ligger någonstans mellan 150-200kr. ___ /Fredrik |
|
|
Jag är med, till en kostnad på 150-200:-kr. //Dragan Lev nu, andra gör det. |
|
|
Hej Roligt att det var några som var intresserade, men tyvärr var ju det inte så många som svarat så det blir till att lägga detta på is tills nästa år och gå ut lite tidigare med bild inskick och beställning eftersom det tar ju viss tid att sålla bilder och skapa kalendern som man kan öppna den 1/1. Hoppas ni inte blir besvikna nu utan håller i tills nästa år och då kanske uppmana fler ägare att hänga på. Every man should own a V12 once in his life /Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.