|
|
|
|---|---|
|
Hej,jag var på en verkstad & kollade CO & den låg på 7.1 hehe,iallafall så kunde verkstads killen ej få ner CO mer än till 5.7,är det nån som vet varför eller hur jag kan få ner den,tändningen står fel på den det vet jag men jag vet ej hur tändnings punkten ska stå?? Behöver hjäp omg för jag & min familj åker imorgon till Öland,semester pengarna kommer ju gå till soppan om jag ej får ordning på detta innan jag åker. | |
|
tja du... står tändningen fel brukar man börja där liksom. tar du på dig kallingarna efter att du dragit på dig brallan? |
|
|
Jag använder ej kallingar.....hehe. Ska prova att ställa tändningen men måste veta vilket märke på svänghjulet den ska stå på. |
|
|
Serva bilen och byt olja, stift mm så går värdena säkerligen ner drastiskt! Mvh |
|
|
Hmm Det sitter en liten klocka med 2 vakumslangar & en 2polig kontakt utan på luftburken,det e ej något vakum i slangarna!E det nån som vet vad den har för funktion? Jag har ställt tändningen men bilen får alldelles för mycket bensin & för lite luft,den svartryker (EJ BLÅRYKER)när man gasar.Det sitter nya stift & luft filter.Vad kan man göra åt det? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.