|
|
|
|---|---|
|
Tog bort ena innerskärmen bak igår för att slipa bort en rostfläck i hjulhuskanten. Där under fanns det kilovis med blöt tysk sand. Kändes bra att ta bort denna för att förhindra vidare rostangrepp.(om inte annat så blev bilen i alla fall ett par kilo lättare..) MVH/Dan 730 -94 | |
| Tråkigt att det redan har kommit rost på en -94 års E32:a. Jag trodde att rostskyddet var bättre än så. | |
| Jag hade rost på min E38 -95. Bakluckan fick bytas på garantin, dessutom var båda bakskärmarna och två av dörrarna rostangripna!! | |
|
Tror man hittar rost på de flesta 8 år gamla bilar, beror på hur noga man letar. I mitt fall var det rost på den invikta plåtkanten i hjulhuset. Rosten var enkel att slipa bort och det var inget hål i plåten som det brukar vara när man tittar lite närmare... MVH/Dan 730 -94 |
|
| värre för mig, jag har hål i mitt högra hundben precis ovanför tröskellisten. inte nån liten jävel heller! man får in tre fingrar utan problem. jag ska fixa det nån helg (har sagt så i 2 månader nu) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.