AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
694

Tips på bra sökord/söksätt?

ga
514
garfunkah
E91 325iM -10
Letar efter en 320d som ser hygglig ut och är välutrustad. Gärna m-sport, men advantage/dynamic hade funkat också om inte tyskarna hade envisats med att sätta ballongdäck på alla sina bilar som inte är m-sport :). Tycker inte jag hittar något vettigt sätt att söka, så alla tips hjälper :)

Vill ju som sagt inte handla av vilket skumrask som helst, men det kanske man kan avhandla när man kommit så långt att man hittat ett objekt?
ga
514
garfunkah
E91 325iM -10
Hittade den här, är det någonting jag missat med den? Länk
32ProPro-medlem
2.455
325cabrio
330eX touring -22
330iA cabrio -03
HIttar du rätt bil i övrigt så kan du byta däck och fälg hyfsat enkelt. 5 bultar per hjul och sen är det upp till plånboken hur dyrt de nya får bli. Halvsnygga medföljande fälgar kan bli fälg till vinterdäck. så har jag gjort med touringen - medföljande orginalfälgar har fått dubbsulor och jag har kompletterat med M/68 17" som sommarfälgar. Eller sälj befintliga sommarhjul när du köpt nya.
Däck&fälg är bland det enklaste att förändra på en bil. Värre är det med saknad utrustning som motorvärmare och krok som jag eftermonterat för dyra pengar. Svårast att ändra är väl färg eller komplett inredning.

/Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096
ga
514
garfunkah
E91 325iM -10
Ja, där har du en bra poäng. Vinterhjul har jag inte ens tänkte på, verkar inte vara många bilar som det faktiskt ingår, nu när jag tänker på det, iaf inte i annonserna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.