AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.560

Var på skuffen sätter jag "M-märket"

Sida 2 av 2
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Visst får Chano göra som han vill men frågan är ju vad de korrekta måtten är eller mer exakt...finns det några korrekta mått? Förmodligen inte eftersom ett ensamt M-märke aldrig har monterats från fabrik.

Höjden kan man ju ta från M3-måtten som någon länkade till ovan men placeringen i sidled är det ju kanske svårare att komma fram till...

Personligen så föredrar jag utan modellbeteckning och andra märken vilket flertalet av mina BMW saknat från fabrik och om inte så har jag tagit bort det. Den enda jag lät det sitta kvar på var min fd M5 då jag ville hålla den som den lämnade fabriken samt att jag tyckte M5-märket var snyggt.

___
//Ulf
gO
1.407
gOry
335i Touring
De mest naturliga hade varit att M-märket är på sin rätta plats utan en sin 3:a bara.
Måtten är postade, inlägg nr 2.

Själv så skulle jag fortf. vilja ha svar på frågan varför man håller på med sånt där småkrams på sina bilar. Det är ju inte bara emblem som trycks dit utan tex. eloxiderade ventilhattar, kolfiberemblem, led-belysning för nummerplåten osv, ny syftar jag inte på Chano.
Har själv nämligen känt de där behovet att pyssla med såna småsaker, men de kanske är de som andra känner att de har tid, kunskap och förmåga att fixa med, vad vet jag.
Chano får självklart göra vad han vill med sin bil.
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Well, själv tänker jag göra en light-variant (hihi) av det här (killen måste ha drabbats av hybris och tagit i en aning....)
Länk
gO
1.407
gOry
335i Touring
glömde ett "aldrig" i sista delen av mitt inlägg :) aja ni kanske förstår ändå.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.