|
|
|
|---|---|
mkk230 |
En 520d -11 havanna met, automat, comfortpkt, sportratt, helskinn dakota svart, usb, bagagematta plus nya original vinterdäck? |
|
Milen har ju också ganska stort avgörande på priset. Men kanske 320.000 - 350.000 kr beroende på mil och skick. Mvh Ubbe |
|
mkk230 |
Mil ca 1200 |
| Ja priserna på Blocket börjar ju vid 340t så där kring tippar jag. | |
mkk230 |
Dom har gått minst 4000 |
| FU är snäll och ger dig en prisuppgift som du ifrågasätter. Om du nu vet bättre själv så varför fråga? Det är väl annars bara att sätta ut bilen till högstbjudande. | |
|
Dom har nog gått kring 1000 men kanske är lite snålare utrustade eller är ibruktagna i slutet av 2010, här har du iaf några: Länk Länk Länk Testa att lägg ut den till det priset du själv tycker så får du ju sänka då om ingen hör av sig. Mvh Ubbe |
|
mkk230 |
Har jag skrivit nåt annat om honom? Alla får skriva precis som man själv vill. Nu till saken, FU dessa har manuella växellådor. Förresten den första bilen gråa.. usch vilka fälgar den hade. Jag har några privata kontakter som vill köpa bilen, orkar inte med annonser, provkörningar, bilder på varje detalj osv. |
|
Okej, jo alla dom var visst manuella men tror det är lite en smaksak om bilen är automat eller manuell. Mera upp till köparen vad han vill ha. Du får kompromissa fram ett pris då kanske. Här är en för 359t iaf Länk Mvh Ubbe |
|
| PS. jag gillar inte dom fälgarna heller, som den första bilen har. | |
|
Den för 359 har endast rullat 500 mil, den är dessutom osåld sedan mitten av augusti. Priset är således inte rätt. Vad de annonseras ut för och vad de säljs för är olika saker. /C |
|
|
Jo, det är också min mening. Annonspris och försäljningspris är inte samma. Men man får ju begära precis vad man vill, jag har skrivit tidigare i tråden vad jag tror är ett lämpligt pris. Mvh Ubbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.