|
|
|
|---|---|
|
Finns det intresse för att samla ihop ett antal trimmade turbo/kompressor BMW här i väst nån fredag? för att sedan åka på Street race på Båberg och piska lite bilar? såklart är ALLA BMW välkommna =) Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! | |
|
Det finnes absolut intresse..!!!!! Nu har monstret gjort sina första hostanden! Låter allt lite farlig... |
|
|
låter kanon det. vart bor du? vad laddar du för tillfället? den kanske inte är mappad? ha det gött Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
|
Det skulle vara kul att se mer turbo BMW på Båberg. Hittills så har jag sett en E30 med turbo. //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Håller med dig. tanken är att få ihop massa trimmade BMW som kan komma hit. *GLÖM INTE: Who got the Fastest Coast Car ?? Race på Dingle rakan kl 22, tisdagen 23 Juli. Samling 21.45 på Traden (E6 2km norr om Munkedal) Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
|
Ekman: Är det lagligt eller olagligt? Får man vara med och titta eller är det bara för folk som ska köra? //Schnitzer |
|
|
Jag och en kompis dyker upp om det ar pa / Slim |
|
|
Schnitzer: Det är olagligt och ALLA BMW är välkommna att kika. Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
|
Ekman: Det låter ju trevligt. Då ska man bara hitta dit också om det blir tillfälle att komma. Kommer det att vara mycket folk tro? Är det första gången som det är race där eller har det varit det förut? //Schnitzer |
|
| Jag va i båberg och körde för nån månad sen piskade de flesta me min e30 325 turbo...... tyvärr har den krånlat lite efer det. Men jag e på så fort jag har fått snurr på den igen he he.... | |
|
Limmet: Var det din E30 med turbo som var ljusblå? //Schnitzer |
|
| Japp me svart huv o front........ | |
|
Då tror jag att det var du som jag såg. Den gick ju jättebra. Hur mycket hk har du i den nu och hur mycket laddar turbon? Ska du ner till Dingle på race? //Schnitzer |
|
| Laddade typ 1 bar men jag hadde lite problem me tändningen.. jag tippar på att få ut typ 270-280 hk | |
|
Med 1bar har du nog mera hk. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Tillbaka från kusten... Ekman: Falköping Inte mappad än, inget övertryck än så länge... :-( |
|
|
limmet: säg till när bilen är redo för action skulle gärna vilja titta på den. vart bor du? Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!! |
|
|
Alla bmw-ägare m,m som vill kan ju komma hit annars: I helgen i Lidköping (Vid Vänern) kommer Midnight Race 2002 köras.. Riktigt Blackrace med stege och allt.. Det sker Lördagen 27 juli -02.. Samling vid Mc Donalds kl 23:00 för vidare information... Vore fint med några överladdade bemeers där som kunde visa vart skåpet ska stå!!! Mvh //Hebbe |
|
| Jag bor gbg.. har anmält mig till säve 11 agutsti så jag hoppas jag får snurr på den till dess........ ingen som har en msd box till salu el ngt liknande? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.