|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det kommer den 8stegade automat lådan samt några nya motorer till x1'an Är sugen på att köpa en Tack för ev svar , Bert | |
| Den åttastegade har redan införts för 20i samt 28i. Kommer förhoppningsvis till övriga modeller. Dessa två motorer är de nyaste tillkomna. | |
| tack , de är väl bensinare undrar när det kommer på dieslarna , är du nöjd eller missnöjd med nå`t på din X1 , stämmer förbrukningssiffrorna tex; 0,63 blandad , tycker du den "rister" "vibrerar , mvh Bert | |
|
Tja. Den går som ett skållat troll eftersom det är en 23d, många har blivit förvånade vid rödljuset :) Tycker turbon börjat låta lite nu vid 6000 mil och lite smågnissel. Bilen är totalt fullutrustad förutom skinn och sänkt chassi. Den snittar 0,7 men då kör jag inte snällt. Har automat samt har eftermonterat dieselvärmare, endast 36 papp... Men värt varenda öre. Vet inte hur du ser på utrustning, men primära saker som är värda sina slantar tycker jag är: Panomramataket Harman/Kardon högtalare Backkameran Keyless go Elmanövrerade sportstolar Belysningpaket Sedan finns mycket mer, men dessa tycker jag är underbara :) |
|
| Jag skulle kanske inte sträcka mig till att säga att 0-100 på 7,6 sek är att gå som ett skållat troll, men det är klart att den går bättre än många liknande modeller i klassen. | |
| 7,2 faktiskt ;) | |
|
Oops, fel av mig i så fall. Rätt ska vara rätt :) Det står dock 7,6 på BMW´s hemsida. |
|
| Ha ha. Allt är relativt, var 7,2 när jag köpte min för drygt ett år sedan. Men jag är avis på dig och min kollega som har en sexa under huven. Låter ju inte så mycket symaskin av dessa samt ett j***a vrid och riktigt mottagbara för trim :) | |
| Länk facelift verkar vara på gång.. det man kan se direkt är de nya speglarna med inbyggd blinkers.. annars ser det ut att vara en försiktig facelift och det räcker väl på en redan mycket fin bil...tror att det blir större skillnader på inredningen! kanske hämtas cd och värmereglagen direkt från 1.an eller?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.