AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.556

z3 snart in i garaget

Visa användare
281
Kornknarr
M-roadster -98
Det är inte så lite sorgligt att det snart är dags att ställa in henne i garaget. Man märker att dagarna är korta och kylan kommer. Nästa helg är det dags. Låt oss hoppas på lika fint väder då så man kan köra en avskedsrunda!

se det från den ljusa sidan.. den som väntar på något gott..... hehe det vill säga snart är det vår igen
kl
346
klabbarparn
Z3 M-Roadster-98 530D xdrive g30-17
Åkte nercabbat hem från jobbet idag,solsken=HÄRLIGT!!Ställde av pärlan i kväll=TRÅKIGT!! Men va fan det är snart vår!!

Klabbarparn
Visa användare
281
Kornknarr
M-roadster -98
Gjorde sammalunda. Närmaste vägen hem från Stockholm var via Enköping (= 4 mil extra) och sedan i zickzack över landsbygden till Uppsala. Jag skall ta en sväng i morgon men det blir den sista. Det känns trist men som du säger, det blir snart vår och den som väntar på nåt gott...

jo
57
johan85andersson
BMW Z3 2.8 -98
Skoda Octavia kombi -08
Volvo 360 GL -88
Av stor tidsbrist och mycket jobb, så blev det tyvärr bara 229 mil för mig detta året :(
johan85andersson: du får köra mer nästa år hehe
Visa användare
281
Kornknarr
M-roadster -98
Jag har bara haft min en halv sommar och det är sorgligt att hon ska stå i garaget hela vintern. Det jag ser fram emot är en hel sommar med tillgång till en så underbar bil nästa år. Kanske snart dags att börja planera bilsemestern med sambon.

Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Jag ställde av min efter 13:e säsongen häromdagen, det känns fortfarande lika vemodigt varje gång...

/Masten
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Min har inte ens blivit påställd i år.
Det bidde en dotter i stället.
Jaja nästa år kanske, eller nästa.

Vi synes på vägarna nån sommar!

/P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.