|
|
|
|---|---|
|
Det är inte så lite sorgligt att det snart är dags att ställa in henne i garaget. Man märker att dagarna är korta och kylan kommer. Nästa helg är det dags. Låt oss hoppas på lika fint väder då så man kan köra en avskedsrunda! | |
| se det från den ljusa sidan.. den som väntar på något gott..... hehe det vill säga snart är det vår igen | |
|
Åkte nercabbat hem från jobbet idag,solsken=HÄRLIGT!!Ställde av pärlan i kväll=TRÅKIGT!! Men va fan det är snart vår!! Klabbarparn |
|
|
Gjorde sammalunda. Närmaste vägen hem från Stockholm var via Enköping (= 4 mil extra) och sedan i zickzack över landsbygden till Uppsala. Jag skall ta en sväng i morgon men det blir den sista. Det känns trist men som du säger, det blir snart vår och den som väntar på nåt gott... |
|
| Av stor tidsbrist och mycket jobb, så blev det tyvärr bara 229 mil för mig detta året :( | |
|
johan85andersson: du får köra mer nästa år hehe |
|
|
Jag har bara haft min en halv sommar och det är sorgligt att hon ska stå i garaget hela vintern. Det jag ser fram emot är en hel sommar med tillgång till en så underbar bil nästa år. Kanske snart dags att börja planera bilsemestern med sambon. |
|
|
Jag ställde av min efter 13:e säsongen häromdagen, det känns fortfarande lika vemodigt varje gång... /Masten |
|
|
Min har inte ens blivit påställd i år. Det bidde en dotter i stället. Jaja nästa år kanske, eller nästa. Vi synes på vägarna nån sommar! /P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.