|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är du ute efter en 530 E39 med V6? Nu är den här heheh :D Länk M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
| Du har fel, det är ingen 530 med V6. Det är en 525 med V6. Ännu ovanligare än 530. | |
|
hehe det stämmer, ursäkta min okunskap :D M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Väldigt billigt nypris min 528ia-96 kostade 437 ny, dessutom mindre utrustad än denna. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
En 525iT -01 kostade i grundutförande ca. 320' och sedan 33,5' för M-sportpaketet och ca. 13' för Komfortpaketet = ca. 366'. Mycket mer utrustning är det väl inte på ovanstående. ___ //Ulf |
|
| V6 ? eller V6 i 525? Rak sexa vet väl alla att det är? | |
|
Det är klart alla här vet det, det är därför dessa trådar är lite... överflödiga. __________ Mvh Grelle |
|
| En ytligt bekant till mig skulle sälja sin E46 320 och hävdade bestämt att den hade en V6, han vägrade låta sig övertalas. Skrattade gott åt annonsen på blocket sen :) | |
|
jimm84 Jag vet och alla andra är jag rätt övertygad "hoppas" vet att det sitter en underbar rak sexa i denna bil varför vi (iaf jag) är ironiska och tycker att det är lite pinsamt att man skriver v6 i annonsen! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
| HEREGUD, hur kunde jag missa ironin, måste va för att jag knappt sovit och sitter på jobbet. Det hjälpte ju inte heller att folk börjar snacka priser osv. Men att det är en åtta eller sexa är ju inte alltid solklart. | |
|
Men kom igen, ska ni köpa en unik BMW är det denna: Länk Tillverkad i Sverige!!! Monterad av stulna delar eller bara rejält fel när han villa betona att den var svensksåld? Jag tror på det senare men ler lite ändå. |
|
|
* M-sportväxellåda Är den individual-utrustad med en låda från M5 tro? |
|
|
hehe Närproducerad bil. Denna borde klassas som miljöbil! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.