AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.845

Vem vill köpa en cab nu?!?!

Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Hej. Är nära att köpa ett fritidshus. Därför vore det bra om jag kunde sälja min cab, E36 318 -97. 17000 dokumenterade mil med servicebok. Bilen är superb i skicket, både i lack och mekanik, förutom att bakrutan är dålig, cabtyget superfräscht. Den har full (?) m-utrustning (M3-look a like) från fabrik och hardtop. Jag har monterat sportsystem. nya stötar/fjädrar. bytt en del i bakvagnen, stereo, nya premiumdäck runt om. Allt funkar, inklusive ac. Bild på bilen ser ni via min profilbild.

Frågan är; vad tror ni jag kan få ut för bilen om jag säljer den nu? Jag kan vänta tills bättre säsong om det spelar roll.
Vad tror du själv?
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Faktiskt ingen aning. Jag gav 40 för bilen och har lagt 20 under 2011, givetvis fattar jag att det är pengar jag aldrig får igen. Började rusta bilen med sikte på att behålla den, men det svänger i hockey :-) Jag har inte snålat på bilen, bruksvärdet är större än saluvärdet. Ingen avgörande grej att jag får sålt den, men det hade inte direkt försämrat mina nya planer. Vore intressant att få ta del av vad ni tror om pris.
Ganska många ute nu... 35.000? Om du vill säljs snabbt.
Da
222
Daniel N
530D XDrive G31 -18
Robert:

Du har Power Post
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Daniel:

Du har Power Post :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.