|
|
|
|---|---|
|
Ursäkta om de finns en tråd men går inte att söka för mig. Kan man ha 19*9,5 tum fram med 235/35 på en e39a.? | |
| 235/35/19 borde få plats om det är rätt ET men 235 på 9.5" breda fälgar låter som att det är för smalt för fälgen. | |
|
Polaren åker med 235 på 9,5 på båda sina jänkare så vet att de går å kränga på. ang. et problemet så hitta jag fälgen på gummihuset när jag skriver in bmw 528 e39 så ska passa men vet när jag beställde till min 200sx förut så passade det inte riktigt fast de skulle göra det.. =S Det står inte vad det är för et på dom men nån kanske har koll på vad som är bäst? |
|
| Går inte att maila Gummihuset men läste att ET ska vara 20 på e39 så får ringa dom och hör fall dom vet vad det är för ET på fälgarna | |
|
Pratade med Gummihuset nyss och det är ET 20 på fälgarna så ska passa rakt på. Case closed =) |
|
| Varför vill du ha 9,5 fram? | |
|
Finns en del i USA som kör med M5-bakfälgar även där fram och dom är 9,5x18 med ET22. Dom kör även med bakhjulsdimensionen 275/35-18 på dessa. ___ //Ulf |
|
|
Där ser man.. Måste se märkligt ut:) Men det känns ännu märkligare att sträcka 235or på 9,5" fram. Men jag kan ha fel! |
|
|
Finns en massa trådar om detta på M5Board, ett exempel Länk ___ //Ulf |
|
|
wannabedivers: Anledningen är att jag har 4 st 235or som jag tänkte slänga på och kommer se konstigt ut om man kör tyskstuk i bak bara. sen gillar jag ju fälgar med bred fälgbana.. Gör väl alla? =) |
|
|
Programmer: Pluggar igenom den tråden.. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.