|
|
|
|---|---|
|
Hej idag när jag körde med bilen på morgonen så gick den bra, men mitt på dagen och eftermiddagen så börja den gå ojämt. Bluddra och blev lite avgassmällar. När jag varva över ca 3-4000/varv så slog den ifrån och bluddra. Sen har det nästan blivit värre typ 2-3000/varv. När jag kom hem så dog bilen och jag starta direkt så gick den men går ojämt. Det har regnat hela natten o dagen och bilen står ute. Så jag undrar om det blivit fukt/vatten nånstans? Jag har haft ungefär samma problem i vintras då jag motortvätta.. då gick den ojämt ett tag. Verkligen tacksam för hjälp Mvh | |
|
Va ute och testade köra en sväng nyss då gick den bättre. Nästan ingen bludder alls. Bara när jag kom upp i högre varv än vad de va innan så va den lite ojämn. Känns som den repar sig? Men jag har även märkt att min Alternator cooling duct har gått av och är öppen i mitten av slangen.. Detta altså: Länk Kan det va felet? att de kan ha kommit in fukt o vatten där nu så den går ojämt tro? tänkte nog tejpa igen röret sålänge så får jag köpa en ny. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.