AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
510

Skall vi "sammåka" till Kinnekulle 27 juli.Från Uddevalla( ju fler desto roligare)

X/
49
X///M JOCKE

BMW X///M 2,4 24v COUPE
Jag är från Uddevalla. Vi brukar träffas på Shell macken vid blomsterlandet på kuröd innan vi åker till olika evenemang.Om det är några som passerar får ni gärna hänga på.Sedan passerar vi Trollhättan och div små ställen på vägen upp så det är bara att hänga på (gäller även andra bilar än BMW)
svara i forumet(eller maila mig) och sprid ryktet
(Funderar ev på Bilsport actionmeet på mantorp helgen därpå)

X///M JOCKE
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
vad är det som händer den 27 juli på kinnekulle?
De
219
Deetoy
BMW 520d Touring 2013
Det undrar jag med ... :)

** be as free as you want **
Ek
539
Ekman
BMW 325 CSL 88
BMW 635 CSI 84
Tjena Jocke. Ekman här vad händer då? var det inte Audi/BMW träff då? snart får jag mitt Rieger kit känns mycket bra måste jag påpeka.. ha det Guld

Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!!
st
2.200
stensth
Ekman: vad är Stella breddning för något kit?
Ek
539
Ekman
BMW 325 CSL 88
BMW 635 CSI 84
Stella kallas breddningen som BMW 3,0 cs hade när dom tävlade med dom breda asen som enligt mig är den vackraste bilen som finns =) ska anlita en kille som verkligen är duktig på att dra och bredda i plåt.. *finns många namn på den typen av breddning*

st
2.200
stensth
oki, då hänger jag med! Ska du vara med och slåss mot Kilander med din bil sen då eller?
Ek
539
Ekman
BMW 325 CSL 88
BMW 635 CSI 84
Nej det är inte tanken. min bil blir mer anpassad för bana än 402-meter. Kilanders blir nog väldigt farlig rakt fram =)

X/
49
X///M JOCKE

BMW X///M 2,4 24v COUPE
Ja vette fan om jag har fått fel info om att det är ssk/Fyndbörsencup till helgen på kinnekulle.Förresten blev jag klar med min" Tok stylade" e36 coupe igår.En kompis håller på att fixa en hemsida till mig där kommer det att finnas bilder på mina byggen.Men jag återkommer med adressen.Kanske vi kunde sammåka till Mantorp till helgen istället???
mvh X///M JOCKE

X///M JOCKE
Vad är det på Mantorp i helgen???

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.