|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Det skulle förvåna mig om det finns nån av dem som inte fått plåtmassage i nån öststat. Det är liksom deras affärsidé. Tips som jag fick idag var att alltid googla chassinumret. Många bilar som hamnar på salvage auctions fastnar i Googles cache. Ibland kan man till och med få se bilder på hur de såg ut innan export. ------- //Lövet |
|
|
Tyvärr inte bilderna kvar men säg hej till CYL147: Länk Såld för $9875. Skön vinstmarginal mot nuvarande pris på 230.000kr. Iofs kostar väl delarna en del. ------- //Lövet |
|
| Benke berguv: Denna bild ser bättre ut vad det gäller ratten på Lexusen, Länk | |
|
Här har ni Mercedesen (CYG858) hos Bil33 Voltat och ganska rejält skadat. Länk |
|
|
Verkligen fina bilar Bil33 har i lager: Volvo XC90 (CYH992): Frontsmälld, båda framairbags utlöst: Länk VW Jetta 2.5 FSI (CYE736): Påkörd bakifrån: Länk Merdeces ML320 CDI (CXJ465): Frontsmälld, förarsidans airbag utlöst: Länk Otroligt så mycket skit det finns! |
|
|
CYG858 är frågan om det ens är samma bil längre. ------- //Lövet |
|
|
Fy F---n! Lär ju va rätt spännande att krocka i den uppspacklade Mercedesen nu :( Är den ens möjligt att en vanlig verkstad/hemmafixare kan få tag i alla delar man behöver för att fixa upp en så kvaddad bil till 100%? Får för mig att många viktiga delar till airbags osv. kan bara märkesverkstäder fixa fram? |
|
| Helt otroligt, man får ju hoppas att eventuella köpare kollar upp bilarna. Det borde vara tydligare regler/kontroller vid import av bilar. Sen borde ju snart även Litauen få en tillsägelse för att de tillåter införsel/registrering av denna skit. | |
| Lövet delarna kostar inte mycket när dom är stulna. Vart hamnar annars alla stötfångare, xenon, airbags, rattar och navigatorer som stjäls på löpande band? | |
|
Vi tar en mera: R 350 (SXK034): Totalt smälld och dessutom skruvat till hälften. Vid 96.579 miles (15.400 mil) såg bilen ut såhär: Länk |
|
| Ähh.. =) Den sista var ju t.o.m körbar.. "Auction Verification: RUNS & DRIVES" | |
|
nån som är intresserad? :-) Länk ser ju dessutom ut att vara en 535a och inte 335a... /Anders |
|
|
I senaste numret av teknikensvärld är dem o gör ett reportage hos BIL 33....angående deras krockade skrothögar... Kanske kan rädda någon för o köpa sin drömbil där iaf. MVH Peter |
|
|
CYT790 Länk! och Länk DGE441 Länk! och Länk |
|
| Länk | |
| Där blev det fel, skulle varit denna: Länk | |
| Okej, det hade jag missat, tack! | |
|
Inte Bil33, men denna ser också ut att ha kommit från försäkringsbolag i USA...och antagligen via ett andra land kan man anta? Länk Googlar man chassinr: WBAWB73588P041500 Så kommer denna sida upp: Länk Tyvärr kommer man inte till det specifika fordonets auktion, iaf inte så långt min google kunskap sträcker sig. Men man anar ju ugglor i mossen iaf.. |
|
|
Det är väl bara en tidsfråga innan den här dyker upp som rena fyndet (Obs! ironi) Länk Jag gissar på att det måste ha varit en dödlig utgång i den smällen?! Mvh/ Niclas |
|
|
RYW481 är iallafall en USA import, P041500 WB73 475 LCD1 3' E92 coupe 335i USA L A Samt 530:in CTM610 där på samma firma är en Italien import. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.